שיר לשיחרור

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שיר לשיחרור
    אנורקסית
    01/10/2012

    "שוחה בתוך ים של כאב ודמעות,
    מרגישה אבודה, השעות הקשות,
    מחפשת מוצא, מחפשת תקווה,
    לחיים בלעדייה וללא הצלחה!"

    "בין תקווה לייאוש היא עוטפת אותי
    מחבקת ומלטפת וזה בכלל לא אני..
    אני רוצה שהיא תלך ושתצא מחיי
    אני מרגישה שהיא משתלטת עלי..."

    "אין שבוע, אין יום ואין דקה
    שהראש לא עסוק במחשבות על אכילה,
    ואם בטעות הכנסתי פירור לפה
    המחשבות כואבות וזה קשה!"

    "אני חושבת שיש לי שליטה כשבעצם-
    זה רק אשליה ועובר כמו קסם,
    זה כמו ללכת בשביל מנחם ומרגיע
    ואז את נופלת לבור במפתיע..."

    "לפעמים אני מצליחה לטפס חזרה
    ופתאום שוב נופלת ולא מצליחה,
    אני מרגישה לפעמים שאין לי תקווה
    ואין מי שיעזור לי ואין בי שימחה.."

    תודה על ההקשבה!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שיר לשיחרור

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ועוד...

    אנורקסית
    02/10/2012

    "אני טובעת בתוך ים הדמעות
    שמעיני זולגות ויורדות,
    ומציפות את נפשי הכואבת והחרדה
    לגוף המושלם שבאופק נראה..
    בצל תחושותיי אני מרגישה נוכחותה
    זאת שאומרת לי כל יום שאני שמנה,
    זאת שמזכירה לי שאני צריכה להוריד עוד ממשקלי,
    זאת שלא מרפה ממני ומנפשי.
    בעומק מחשבותיי כשיש לי קצת שקט,
    אני יודעת שאני רזה, כך אני נזכרת
    ואז היא חוזרת ולא מוותרת
    ואני נכנעת ועוד כואבת!
    ובפנים אני בוכה וכך מתמודדת
    ומי יעזור לי??
    אני שואלת...."

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ועוד... - תגובה

    קרן אור
    08/10/2012

    יקרה,

    קראתי בכאב את שירייך.בולטת מהם האמביולנטיות.יש בך צד שרוצה להחלים ומנג קולות המחלה מושכים לכיוון השני.זאת מלחמה קשה אבל היא אפשרית ואין צורך שתעברי אותה לבד.לא כתבת האם את נמצאת בטיפול,מה מצבך ועוד דברים שחשובים כדי שנוכל להתקדם ולעזור לזעקה שלך להשמע.
    אשמח לשמוע ממך יותר.
    אל תוותרי.
    אני כאן,
    קרן אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה

    אנורקסית
    22/10/2012

    הי, נעלמתי להמון זמן... תודה על התגובה!
    דרך הכתיבה אני משתחררת..
    אני עוברת תקופה לא קלה ואני מתחילה לחשוב שהכל יוצא משליטה
    ואני לא יודעת מה לעשות...
    אני רוצה לחיות!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה - תגובה

    קרן אור
    24/10/2012

    יקרה,

    יש משהו מעודד מאוד בכך שאת כותבת כאן כי מבחינתי זה כבר צעד קדימה(ואת מוזמנת לכאן תמיד בכדי לשתף ולהשתחרר),אך הכתיבה כאן לא יכולה להחליף טיפול אמיתי,יש צורך למנף את זה קדימה.את שואלת מה לעשות?דבר ראשון,להחליט שנכנסים למסגרת של טיפול ,שרק היא יכולה באמת לגרום לדברים להיות בשליטה אמיתית(ולא מדומה כפי שמציעה לך הפרעת האכילה).
    ניתן לחיות ללא הפרעת אכילה,ולא רק שניתן אלא לחיות אפילו חיים טובים!
    בואי נתקדם צעד צעד.
    אשמח לשמוע מה את חושבת על מה שכתבתי.
    שלך,
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום