מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שיר לשיחרוראנורקסית01/10/2012
"שוחה בתוך ים של כאב ודמעות,
מרגישה אבודה, השעות הקשות,
מחפשת מוצא, מחפשת תקווה,
לחיים בלעדייה וללא הצלחה!"
"בין תקווה לייאוש היא עוטפת אותי
מחבקת ומלטפת וזה בכלל לא אני..
אני רוצה שהיא תלך ושתצא מחיי
אני מרגישה שהיא משתלטת עלי..."
"אין שבוע, אין יום ואין דקה
שהראש לא עסוק במחשבות על אכילה,
ואם בטעות הכנסתי פירור לפה
המחשבות כואבות וזה קשה!"
"אני חושבת שיש לי שליטה כשבעצם-
זה רק אשליה ועובר כמו קסם,
זה כמו ללכת בשביל מנחם ומרגיע
ואז את נופלת לבור במפתיע..."
"לפעמים אני מצליחה לטפס חזרה
ופתאום שוב נופלת ולא מצליחה,
אני מרגישה לפעמים שאין לי תקווה
ואין מי שיעזור לי ואין בי שימחה.."
תודה על ההקשבה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ועוד...
אנורקסית02/10/2012"אני טובעת בתוך ים הדמעות
שמעיני זולגות ויורדות,
ומציפות את נפשי הכואבת והחרדה
לגוף המושלם שבאופק נראה..
בצל תחושותיי אני מרגישה נוכחותה
זאת שאומרת לי כל יום שאני שמנה,
זאת שמזכירה לי שאני צריכה להוריד עוד ממשקלי,
זאת שלא מרפה ממני ומנפשי.
בעומק מחשבותיי כשיש לי קצת שקט,
אני יודעת שאני רזה, כך אני נזכרת
ואז היא חוזרת ולא מוותרת
ואני נכנעת ועוד כואבת!
ובפנים אני בוכה וכך מתמודדת
ומי יעזור לי??
אני שואלת...."* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהועוד... - תגובה
קרן אור08/10/2012יקרה,
קראתי בכאב את שירייך.בולטת מהם האמביולנטיות.יש בך צד שרוצה להחלים ומנג קולות המחלה מושכים לכיוון השני.זאת מלחמה קשה אבל היא אפשרית ואין צורך שתעברי אותה לבד.לא כתבת האם את נמצאת בטיפול,מה מצבך ועוד דברים שחשובים כדי שנוכל להתקדם ולעזור לזעקה שלך להשמע.
אשמח לשמוע ממך יותר.
אל תוותרי.
אני כאן,
קרן אור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעזרה
אנורקסית22/10/2012הי, נעלמתי להמון זמן... תודה על התגובה!
דרך הכתיבה אני משתחררת..
אני עוברת תקופה לא קלה ואני מתחילה לחשוב שהכל יוצא משליטה
ואני לא יודעת מה לעשות...
אני רוצה לחיות!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעזרה - תגובה
קרן אור24/10/2012יקרה,
יש משהו מעודד מאוד בכך שאת כותבת כאן כי מבחינתי זה כבר צעד קדימה(ואת מוזמנת לכאן תמיד בכדי לשתף ולהשתחרר),אך הכתיבה כאן לא יכולה להחליף טיפול אמיתי,יש צורך למנף את זה קדימה.את שואלת מה לעשות?דבר ראשון,להחליט שנכנסים למסגרת של טיפול ,שרק היא יכולה באמת לגרום לדברים להיות בשליטה אמיתית(ולא מדומה כפי שמציעה לך הפרעת האכילה).
ניתן לחיות ללא הפרעת אכילה,ולא רק שניתן אלא לחיות אפילו חיים טובים!
בואי נתקדם צעד צעד.
אשמח לשמוע מה את חושבת על מה שכתבתי.
שלך,
קרן אור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

