לאפרת אני זועקת הצילו

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לאפרת אני זועקת הצילו
    מרוקנת
    10/10/2012

    זה לא שלא טיפלתי בחוויה שעברתי זה היה לפני שנתים והקושי הכאב הכל חי ובועט לאורך כל הזמן אני מטפלת וגם אינטנסיבי גם באנטי דיכאוני גם בשיחות אבל הקטע של ההפרעות אכילה לא עוזב אותי עליתי בחודש אחרון כמעט 12 קל והמשלשלים לא מרזים בכלל לא מוכנה להיות שמנה ולא מצליחה לא לאכול או לאכול מתון ולהרגע מזה הבן זונה שאנס אותי היה שמן ואני לא מוכנה ליראות כמהו בשום אופן גם עם זה לפגוע בעצמי אבל מצד שני אני רעבה והאוכל מרגיע לי את העצבים אז זה מעגל שלא נגמר מה עושים אני בסוף אני נראת נורא ולא מוכנה לחיות ככה גם ככה מה שהיה שווה בי זה המראה שלי אז עכשיו שזה הלך מה שווה בי כלום ריקה לגמרה גם את כל התוכן שלי הוא לקח וגם. את היופי מה יהיה ?? אני לא יודעת מה לעשות עם עצמי ? אני מנסה ומשתדלת בלי סוף לטפל בעצמי אבל זה כבר לא בשליטה שלי...
    תודה על הכל
    ותודה שכלכך אכפת לך למרות את לא מכירה אותי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לאפרת אני זועקת הצילו

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאפרת אני זועקת הצילו - תגובה

    אפרת לוי
    14/10/2012

    אני מתנצלת שנאלצת לחכות לי.
    על אף שעברו שנתיים החוויה של האונס טריה כאילו התרחשה אתמול, הנפש לא כפופה לתכתיבי הזמן ואת מאוד מיוסרת (ובצדק) מהחוויה הקשה שעברת.
    האם את הולכת באופן סדיר לטיפול? איזה טיפול? באיזו תדירות?
    כדאי שתפני במקביל למרפאה להפרעות אכילה על מנת שיוכלו לעזור לך, אני חושבת שהרכיב הנפשי בהפרעת האכילה הוא גדול מאוד ואת בעצמך עושה את הקישור.
    אל תוותרי, תמשיכי בטיפול, אם אפשר תעלי את התדירות שלו.



    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום