חשיבה "שואתית"

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חשיבה "שואתית"
    מורן
    06/12/2012

    לאחרונה התחלתי לשים לב לעצמי למשהו שלא שמתי לב קודם. מאוד קשה לי עם מזון שעומד להיגמר במקרר, אני חייבת לרוץ ולהצטייד מחדש במה שעומד להיגמר. אם אין לי אפשרות זה מדאיג אותי מאוד שהמוצרים יגמרו ואפילו מדיר שינה מעיניי. אני לרוב קונה יותר ממה שאני צריכה אבל לא אוכלת יותר ממה שאני צריכה והרבה פעמים זורקת מוצרים שמתקלקלים אבל לא יכולה להפסיק עם זה. לא חסר לי אוכל זאת פשוט המחשבה שיגמר ואז אם אני ארצה לא יהיה. איך יוצרים מזה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חשיבה "שואתית"

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חשיבה "שואתית" - תגובה

    קרן אור
    20/12/2012

    מורן יקרה,

    סליחה על העיכוב בתשובה.
    חסרים לי פרטים בגוף ההודעה ועולות אצלי שאלות כמו מה משרת האוכל או חסרונו בחוויה שלך?האם בילדות הורייך הגבילו אותך באכילה?האם גדלת בחסך ?או שאולי יתכן כי אוכל מקושר אצלך לבית והרבה פעמים אני שומעת בנות מספרות שאצלם בבית ביטוי האהבה מצד ההורים היה ע"י אוכל? האם יכולה להזדהות עם משהו שכתבתי?או שמא יש לך מחשבה אחרת בנושא?
    לא ציינת בת כמה את,האם את חיה לבד,מה מבנה גופך או האם אובחנת בעברך כחולה בהפרעות אכילה.אבל נשמע שהעניין מטריד אותך מעבר לרגיל ואת יכולה בהחלט להתחיל מלתת תשובות לשאלות הנ"ל ולפנות לטיפול (האם את בטיפול?או היית בטיפול בנושא?)שיעזור לך לברר לעומק את הגרעין עליו יושבת ההרגשה הקשה הזאת(השתמשת במילה "שואתית" שהיא מילה קשה).

    אשמח לשמוע יותר כדי שאוכל לנסות לעזור.
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום