אישפוז- האם זו האלטרנטיבה היחידה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אישפוז- האם זו האלטרנטיבה היחידה?
    יסמין
    30/12/2012

    שלום.
    ביתי סובלת מאנורקסיה שהולכת ומחריפה מזה כמה חודשים. לפני כחודש התחלנו טיפול במחלקה להפרעות אכילה בבי"ח. הם אומרים בימים האחרונים שהיא צריכה להתאשפז כי לא מצליחים לעלות במשקל. אני מאוד מודאגת מצעד כזה כי היא רק בת 11 ואני מפחדת שתיחשף בבת אחת למקרים מאוד קשים מסביבה. אני קוראת בפורומים השונים מה עובר על הנערות שמתמודדות עם אנורקסיה והלב נקרע מהסיפורים והחוויות הקשות. האם זה לא עלול להיות קשה מידי , אפילו מזעזע עבור ילדה צעירה שעוד לא יצאה אף פעם מהבית?
    האם אין אלטרנטיבה של אישפוז בית , או לפחות אישפוז יום? האם במחלקת אישפוז יש הפרדה לפי גיל, לפי חומרת המקרה וכו'?
    אשמח לתשובה בהקדם עקב דחיפות המצב.
    בתודה,
    יסמין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אישפוז- האם זו האלטרנטיבה היחידה? - תגובה

    אפרת לוי
    31/12/2012

    שלום יסמין,

    אני מאוד מבינה את הדאגה והחשש שלך, בתך צעירה מאוד ואת רוצה להיות בטוחה שהיא מקבלת את הטיפול הנכון. אני בהחלט חושבת שאת צריכה לבדוק מה האופציות העומדות בפנייך והאם כרגע האשפוז נחוץ, אך צריך לזכור שלעתים אין מנוס מאשפוז, בעיקר כאשר הירידה במשקל מתחילה לפגוע בתפקודים חיוניים של הגוף וישנה סכנה משמעותית לבריאות הפיזית. בתך מטופלת בבית החולים, כמה זמן היא בטיפול? איך הצוות הרפואי מסביר את הצורך באשפוז? האם במסגרת הטיפול, יש טיפול משפחתי בו אפשר להעלות את הסוגייה הזו? . אם היא לא נמצאת הרבה זמן בטיפול בבית החולים ניתן לפנות למכונים פרטיים המעניקים טיפול כולל ולקבל מהם חוות דעת נוספת, אך אני מדגישה, שאם יש מצב בו נשקפת סכנה לבריאותה, האשפוז, קשה ככל שיהיה עדיף. יש בנות שמגיבות טוב לאשפוז והוא לאו דוקא חוויה קשה או רעה.
    עוד נקודה חשובה שככל שהטיפול בהפרעת האכילה הוא מוקדם יותר כך סיכויי ההחלמה גבוהים יותר. איני יודעת האם ישנה הפרדה בגילאים במחלקות האשפוז, שווה לשאול את הצוות הרפואי, נסי לקבל אינפורמציה על האשפוז מהצוות: מה הוא כולל? סדר יום? זה מאוד יכול להכין אותך וגם אותה לאפשרות של האישפוז.
    מאחלת לך ולבתך, בריאות ושתקבלי את ההחלטה הנכונה עבור בתך.
    אם יש לך שאלות נוספות את מוזמנת לשאול.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום