טיפול רגשי בהפרעת אכילה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טיפול רגשי בהפרעת אכילה
    אמא מודאגת
    26/01/2013

    שלום לאנשי הפורום
    אני אמא לילדה בת 12 שחולה כשנה באנורקסיה..האמת הבעיה נחשפה כרק לפני מס חודשים עד אז הורדמנו בשמירה עם כאבי בטן ורצנו לגסטרו ..כשלט מצאו כלום ובעקבות וידוי לחברתי הבנתי שאנחנו בבעיה...
    הופנינו לאשפוז יום לד"ר דנציגר בשניידר הילדה רוצה לצאת מזה אך מתה מפחד לעלות.
    הגענו סוף סוף למשקל היעד ושוחררנו משם, והועברנו למחלקה הפסיכולוגית לליווי דיאטנית ובהמשך לטיפול בתנועה(רגשי+ הדרכת הורים)אין טיפול פסיכולוגי!!!.
    הטיפול במסגרת הבי"ח עולה 1200 ש"ח..קצת מפתיע...מה עושה מי שלא מסוגל לממן זאת??מיותר לציין שהטיפול הוא הזמן שנוח למחלקה הווה אומר בזבוז ימי עבודה, הזנחה של ילדים נוספים בבית ביניהם תינוקת..
    בעקבות משבר אמון בין הבת לדיאטנית הילדה שוב במגמתמ ירידה ושוב חזרו העצבים לבית...
    מחפשת המלצה לאלטרנטיבות שונות...מי יכול לעזור???אני ממש עייפה ומיואשת..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טיפול רגשי בהפרעת אכילה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול רגשי בהפרעת אכילה - תגובה

    קרן אור
    29/01/2013

    לאמא המודאגת,

    נשמע שאת מוטרדת ובצדק.אבל יחד עם זאת,כיוון שבתך נמצאת כבר בטיפול הייתי ממליצה לפתוח את הדברים עם הצוות המטפל ולשמוע מה שיש להם לומר.רגרסיות הן דבר מוכר בתהליך ההחלמה ויכול לקרות גם עם צוות אחר.אבל אני כן מסכימה שהילדה צריכה להיות בטיפול נפשי,אולי אפילו יותר אינטנסיבי עכשו עמ"נ לחזק אותה.רק אם התשובות שתקבלי מהצוות לא יספקו אותך,כן הייתי חושבת על פניה למקום אחר,כזה שכולל טיפול משולב(דיאטני,פסיכיאטרי ונפשי).יש מקומות טיפול חינמיות (או בעלות סימלית) בקישור שבדף למעלה.אם את צריכה שאכוון אותך ספציפית יותר ,אנא כיתבי לי את איזור המגורים.
    הכי חשוב-אל תאבדי תקווה.עם טיפול נכון בתך יכולה לצאת מזה.

    כאן אם יש שאלות נוספות,
    קרן אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום