עזרה בבקשה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה בבקשה
    אורית
    29/01/2013

    שאלה - האם התקפי רעב , חוסר שובע אכילת ג'אנק וממתקים נובעת מדיכאון ?
    או לאו דווקא , כי יש לי סוג של בעיה , אני מניחה שלרוב הבנות יש אותה אבל אצלי היא כשרע לי , או עצוב (במיוחד בתקופה האחרונה ) אני לא מפסיקה לאכול , יש אפשרות אפילו שזו אכילה רגשית .

    אם כבר התחלתי אז אתחיל לספר שתמיד היתי ילדה שמנמנה אבל לא בהגזמה ,
    אני מאוד אוהבת לאכול אבל בתקופות מסוימות שלא טוב לי אני מוצאת נחמה באוכל
    הוא נושא מאוד מרכזי בחיים שלי , אבל רק ג'אנק , ממתקים , כו , אני צורכת המון קפאין וגם קשה לי להירדם , את כל הכסף שלי אני שורפת על ממתקים ואוכל במקום איזה בגד
    אני לא עובדת שנה וחצי ואני כל היום בבית סביב האוכל , אפשר להגיד שהיו פעמים בחיי שניסיתי כל מיני סוגים של דיאטות שחלקן מאוד תרמו והצלחתי לרדת במשקל וכמו כן היתי חסידה של אוכל בריא וטבעי , והיה לי טוב עם עצמי , היום אני לא מסוגלת לחשוב אפילו לעשות ספורט כי אין לי אנרגיות ... מה עושים ? למי פונים ? מי יכול לעזור לי ? תודה רבה על ההבנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה בבקשה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה בבקשה - תגובה

    אפרת לוי
    02/02/2013

    היי אורית,

    אני לא יכולה לאבחן דרך מה שכתבת אם מדובר בדיכאון, אך מה שכן עולה בבירור ממה שכתבת הוא שלא טוב לך, ושאת זקוקה לעזרה. את כותבת שעצוב לך, שאינך עובדת כבר שנה וחצי, שאת סובלת מהתקפי זלילה של ממתקים, קשיים בשינה (לעתים גם קשיים בשינה הם ביטוי לקשיים רגשיים). ממליצה לך מאוד לפנות לטיפול פסיכולוגי יחד עם פנייה לתזונאית אשר תבנה לך תפריט מאוזן. את יכולה לפנות לטיפול במסגרת קופת החולים אליה את שייכת או באופן פרטי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום