נמאס

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נמאס
    ...
    26/03/2008

    לא יכולה יותר לחיות בשקר.
    שונאת את החיים האלה יותר מתמיד.
    עייפה מלהיות סביב המשקל וההתמכרות העזה של ההרעבה, הצומות והרצון להגיע לשלמות
    רוצה לצעוקקקקקקקקקק ואין לי קול, אין מי שיקשיב.

    רוצה למות, להעלם, לא להיות כאן יותר.

    סבל שנמשך שנים.

    ...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נמאס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לך ולכל מי שסובל מהפרעות אכילה

    יולה
    15/04/2008

    שלום לך
    אני סבלתי מהםרעות אכילה כמו בולמיה ואנורקסיה שנים רבות
    עברתי כל מיני סוגים של טיפוליים , כרגע אני בשלב השתפרות ושינוי חיים כבר חודש וחצי
    אחרי כל מיני נסיונות , דיכאון בולמוסים והרעבה עצמית שנמשכו שנים אני פניתי להומאופטית במרפאת קופ"ח כללית וקיבלתי טיפול , עד כמה שזה לא מוזר זה הצליח , אבל עם הרבה רצון
    והאבה מאמץ מצידי , אני מאד ממליצה
    תהיו חזקות ועל תותרו על עצמכם ועל חיים שלכם
    תנסו את מה שניסיתי , אולי גם נסיעה לחו"ל יכולה לעזור , שוניו אווירה ונכונות לשנות את החיים והתייחסות לעצמכן !!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום