אויי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אויי
    ליאל
    31/03/2008

    הטיפול שהיה לי ביום חמישי הרג אותי. כל הטיפול רק ספרתי את השניות שיגמר כבר.
    היא שאלה שאלות קשות מדי, קשות מנשוא.
    למה? למה לעשות לי את החיים קשים יותר ולשגע אותי. למה?
    הטיפולים האלו עושים לי קשה ורע, אני חושבת להפסיק אותם...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אויי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ליאל שלום

    קרן אור
    31/03/2008

    בדיוק במקום שהכי קשה לך,זה המקום הכי טוב להיות בו,לא לוותר לעצמך.לגלות את השקרים שה"א מסווה..לא לפחד להסתכל לאמת בעיניים,כי רק מהמקום הזה יתחיל השינוי המיוחל.
    אל תוותר לעצמך על עצמך!אל תוותרי על הטיפול,כי הוא נשמע לי מוביל.מה היית רוצה שלא יפתחו את הפצעים??זה הרי לא יגרום להם להיעלם,זה לא יעצור את הדימום הפנימי...
    ה"א היא הפלסטר השיטחי,שלא יכול לעצור דימום פנימי גדול יותר...
    ולמה שלא תשתפי אותה בכך שקשה לך??למה לא לדבר על זה ואולי ללכת "בעדינות" יותר כדי שתוכלי לשאת זאת??
    לי נשמע שאת במסגרת המתאימה,למרות שאינני יודעת כמה זמן את נמצאת בטיפול,מה הרקע שלך ומי את.
    אשמח לשמוע יותר ע"מ שאהיה ספציפית יותר.
    המשך יום נעים
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום