שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    אנה
    06/04/2008

    אני בת 20. בשלוש שנים האחרונות ירדתי 30 קילו במשקלי.
    כיום אני שוקלת 45.

    מצד אחד אני מאושרת, מצד שני אני כל יום נשקלת ואם אני עולה בקילו אחד אני כולי נכנסת לדיכאון, לחרדה וחושבת על זה כל היום. בעצם פיתחתי אובססיה למשקל שלי.
    שאלתי היא מה הם הטיפולים שכדאי לי לעבור?
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אנה היקרה

    ניצוצות
    08/04/2008

    שלום לך אנה..
    אני מתארת לעצמי שאנשים שירדו הרבה תמיד יש להם את החשש מלעלות שוב פעם, הרי למה
    בעצם היה כל המאמץ בירידה, נכון?
    אבל אני לא חושבת שצריך לחיות בסבל מתמשך ובשקילה יומיומית שגורמת לך לדיכאון ולחרדה
    תמידית.
    אני חושבת שאת צריכה ללכת לטיפול וכך תהיה לך "מלווה" במשך הדרך, עד שתקבלי את עצמך
    ותביני שאת לא נמדדת ע"פ משקלך והתנודות בו, אני מאמינה שבאיזשהו מקום ספורט פעמיים
    בשבוע (לא אינטנסיבי) יעזור לשיפור הרגשתך, לא בגלל שריפת הקלוריות, אלא כי בעצם העיסוק
    בספורט יש המון אנרגיות חיוביות והרגשה טובה לגוף ולנפש בעיקר.
    תדאגי לעצמך ואל תזניחי זאת..לפעמים עובר יותר מדי זמן, "שוכחים" ויש תוצאות שליליות.
    מאחלת לך רק טוב

    פשוט אני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אנה שלום

    קרן אור
    12/04/2008

    מודעות והכרה בבעיה היא שלב מתקדם בדרך לפתרונה.מה לעשות??ראשית לפנות לטיפול משולב-תזונתי ונפשי כדי להבין את המשמעות שעומדת מאחוריי מה שאת מכנה האובססיה לאוכל.
    לצערי אין קיצורי דרך...
    מתחברת גם לדבריה של פשוט אני.
    שבוע נעים
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום