שלום

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום
    דור
    10/04/2008


    אני בת 17. אני במשקל 56 וגובה 1.60.
    אני רוצה לשקול 50 קילו...ולא הולך לי
    ואני לא מבינה למה אני לא מצליחה לרדת במשקל.(אפילו שלוש קילו לא מצליחה לרדת).
    אני עושה ספורט תמידי כחודש וחצי.שלוש פעמים בשבוע במכון....ואני בקושי אוכלת...אני מדלגת הרבה על ארוחות,ואין מצב שאני אוכל משהו משמין כמו שוקולדים,חטיפים,עוגות...רק מים אני שותה!!אפילו לא משהו מוגז..עברתי לסוכרזית מסוכר!
    אני אוכלת קוטג' 3% ,לחם קל בבוקר..וסלט בצהרים..לפעמים קצת אורז...
    ובכל זאת אני לא מצליחה לרדת במשקל!!!!אני לא אוכלת בכלל הרבה קלוריות...ואחרי חודש וחצי חייבים לראות תוצאות,במיוחד אחרי שאני לא אוכלת הרבה...אוף נמאס לי להרגיש את הבטן שיוצאת החוצה! והטוסיק גדול מידיי,למה אני לא רואה תוצאות?..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מור יקרה

    קרן אור
    12/04/2008

    כמו כל דבר,גם שינוי תזונתי צריך להתאים לך,לאורח החיים שלך ולהעדפות שלך.דיאטות בזק או צמצום משמעותי בסך הקלורי לא יביאו לשינוי המיוחל,ובטווח הרחוק אפילו יגרמו נזק לחילוף החומרים.לכן אם את רוצה לרדת במשקל,למה לא לעשות זאת בפיקוח דיאטני,כך שהירידה במשקל תהיה מבוקרת ובריאה??
    שבוע נעים,
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום