נמאס לי וכלום לא עוזר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נמאס לי וכלום לא עוזר
    שרון
    29/04/2008

    יש לי הפרעת אכילה כבר יותר משנה.. התחלתי ללכת לטיפול פסיכולוגי ואמנם זה לא תקופה ממושכת אבל הייתי מצפה להתחיל כבר לראות שינוי. כל הפגישה היא רק שואלת אותי שאלות ובתור ילדה ששונאת לדבר וליצור קשר בייחוד על הנושא הזה- קשה לי. היא לא נותנת לי עצות או טיפים פשוט כלום, בינתיים אני מתדרדרת ונמאס לי מהמצב הזה.נאמס לי מבולמוסים והרעבות ותפריטים ומחשבות מטרידות! אני רוצה, לשם שינוי, לחיות. בלי לחשוב על אוכל כל הזמן.מה את חושבת שצריך לעשות בעניין הפסיכולוגית?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נמאס לי וכלום לא עוזר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שרון יקרה

    קרן אור
    29/04/2008

    אני יכולה להבין את התסכול שאת חשה..אבל מצד שני,אם את לא מדברת ומספרת לה-תהיה הפסיכולוגית הכי טובה שיכולה להיות -היא לא ממש תוכל לעזור לך.לכן את צריכה לברר עם עצמך,לטעמי,מהיכן הקושי להיפתח אליה-האם זה ממקום שלא סומך עליה או מפחד להיפגע או שמא חוסר כימיה??אם זה מחוסר חיבור וכימיה-נסי למצוא מטפלת אחרת.ואם זה ממקום שלך-זה הזמן לפתוח איתה את הקלפים ולספר לה מה את חשה לגביי "היתקעות" הטיפול שלכן.להפסיד הרי אין מה-גם כך את לא מוצאת את הטיפול יעיל..אבל מהצד השני את כן יכולה להרוויח-כי תוכלו לברר יחד מה את מרגישה ואולי מתוך זה יגיע הפתרון.
    כך או כך,אל תוותרי על עזרה לעצמך.ותבואי מוכנה וכנה לקראת השינוי והתהליך הזה.זה לוקח זמן,אבל שווה,מניסיון.
    קרן אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום