עזרה-שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה-שאלה
    תומר
    12/05/2008

    בשבועיים האחרונים אני נתון להתקפי אכילה לא נשלטים בין 1000-2000 קלוריות כל פעם אני לא יודע מה הסיבה יכול להיות פשוט תקופה רציתי כמה כלים שיעזרו לי להתמודד עם המצב תודה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה-שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תומר שלום

    קרן אור
    12/05/2008

    אם מדובר בשבועיים לא הייתי ממהרת לדאוג.יכול להיות שהתצרוכת והפעילות היומיומית שלך גדלו..אבל נשמע שאתה מודאג וזאת סיבה כן לבדוק עם עצמך האם אתה אוכל בתגובה לאיזשהו שינוי שעבר עלייך בתקופה האחרונה??בתגובה לכעס\עצב\שעמום??
    האם יכול להיות שהתזונה שלך לא מאוזנת ואתה לא אוכל במשך שעות ולכן מופיע הרעב??
    הייתי ממליצה להתחיל לאכול ארוחות קטנות כל כמה שעות כדי לשמור על רמה קבועה של גלוקוז בדם,לפעמים זה עשוי לעזור.אבל אם אתה מזהה שהאכילה היא לא תוצאה של רעב אלא ריגשית זה הזמן לבדוק עם עצמך למה.
    אם בכול זאת אתה מודאג פנה לייעוץ תזונתי.
    בהצלחה,
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום