שלום ודחוף

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום ודחוף
    קרי
    19/05/2008

    שלום.אני בת 24,כבר מעל מספר שנים סובלת מאנורקסיה .אני מרגישה מאוד מאוד לבד בזמן האחרון. הייתי רוצה לקבל עידוד,תמיכה,אני לא יודעת איך אני ממש מדוכאת בזמן האחרון,ומפחדת למות. יש לי אימייל kery100@walla. אני רגישה זוועה,שמנה יותר מאי פעם,למרות שכולם רק מעירים לי שאני נראת גרוע.אין לי כוח לעמוד על הרגליים,אני לא יודעת איך אני מצליחה לתפקד,אני כל הזמן מתפללת בלב שיביאו לי כבר כיסא גלגלים,ואני לא אצטרך ללכת על הרגליים שלי. אם מישהו רוצה לדבר איתי.האימייל שלי מצורף.תודה רבה לכולם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום ודחוף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרי יקרה

    קרן אור
    20/05/2008

    כמה סבל יש במעט משפטים שכתבת!!!
    אשמח לתת לך עידוד ותמיכה,אבל כאלו שיתנו לך כתף ובסיס להחלמה ולא כאלו שילוו אותך לחידלון...
    אני כאן יקרה,אולי תספרי עוד קצת על עצמך והאם את מטופלת באיזשהי מסגרת...
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום