צריכה עזרה בבקשה..

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צריכה עזרה בבקשה..
    טלי
    29/05/2008

    ההי. אני טלי בת 15 עוד חודש..
    לפני כחצי שנה משקלי היה 54 גובה 1.62 והגעתי להחלטה שאני חייבת להרזות כי אני שמנה.
    לקחתי את עצמי בידיים והייתי רושמת כל יום מה אני אוכלת והייתי מנסה שזה לא יעלה על 300 קלוריות.
    ככה זה נמשך במשך חודשיים שהגעתי למשקל 38! אני ירדתי 16 קילו תוך חודשיים אתם קולטים?!
    וכולם אמרו לי מה את עושה לעצמך תראי איזה רזה את זה לא יפה ואיבדתי הרבה חבריים בדרך.. כי פשוט הייתי דבוקה במטרה ולא הקשבתי לסביבה שבאמת דאגו וכבר זה היה משו שנשאר במוח ולא יכולתי לשלוט בזה.
    אחרי שהגעתי למשקל 38 החלטתי שאני הורסת לעצמי תחיים ושאני טיפשה שרק עכשיו ניזכרתי.
    הייתי אוכלת כל היום רק דברים משמינים.
    הייתי אוכלת בכוח גם שהרגשתי שבאלי להקיא.
    כל היום רק בורקסים שוקולדים לחמניות מה לא.
    היום אני במשקל 50 והרופא אמר שזה משקל בסדר גמור לגובה ולגיל שלי.


    אני מתחננת שתגידו לי כמה קלוריות אני צריכה לאכול ביום כדי לא להשמין ולא להרזות.
    עד שהגעתי למשקל הזה אני לא רוצה להרוס את עצמי עוד פעם.
    אהה ואם צריך לציין אני עושה ארבע פעמים בשבוע פעילות אירובית.

    אוהבת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צריכה עזרה בבקשה..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום

    קרן אור
    30/05/2008

    קודם כל-כל הכבוד שלקחת את עצמך בידיים והבנת את הנזקים שההרעבה גורמת לגוף!
    לגביי שאלתך-לא ניתן לתת ייעוץ דרך הפורום מבלי להכיר את סדר היום שלך ואת מבנה הגוף שלך.מה גם,שתזונה נכונה ונבונה אינה רק סך קלורי אלא האיזון בין כל המרכיבים השונים הדרושים לגוף ע"מ למנוע חוסרים(כדו' ויטמינים מינרלים).לכן המשיכי בדרך שהלכת בה עד היום וקבלי החלטה מודעת ללכת לדיאטנית ולשנות את אורח חיים לבריא יותר.
    בהצלחה ורק בריאות,
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טלי תיצרי איתי קשר פליז תעזרי לי

    tultuli
    03/06/2008

    טלי פליז תכתבי לי אני בדיכאון של ממש לא יוצאת מהבית הגוף שלי פשוט מסרב לרדת תגידי לא נשברת לאחר חודש?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום