מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- צריכה עזרה בבקשה..טלי29/05/2008
ההי. אני טלי בת 15 עוד חודש..
לפני כחצי שנה משקלי היה 54 גובה 1.62 והגעתי להחלטה שאני חייבת להרזות כי אני שמנה.
לקחתי את עצמי בידיים והייתי רושמת כל יום מה אני אוכלת והייתי מנסה שזה לא יעלה על 300 קלוריות.
ככה זה נמשך במשך חודשיים שהגעתי למשקל 38! אני ירדתי 16 קילו תוך חודשיים אתם קולטים?!
וכולם אמרו לי מה את עושה לעצמך תראי איזה רזה את זה לא יפה ואיבדתי הרבה חבריים בדרך.. כי פשוט הייתי דבוקה במטרה ולא הקשבתי לסביבה שבאמת דאגו וכבר זה היה משו שנשאר במוח ולא יכולתי לשלוט בזה.
אחרי שהגעתי למשקל 38 החלטתי שאני הורסת לעצמי תחיים ושאני טיפשה שרק עכשיו ניזכרתי.
הייתי אוכלת כל היום רק דברים משמינים.
הייתי אוכלת בכוח גם שהרגשתי שבאלי להקיא.
כל היום רק בורקסים שוקולדים לחמניות מה לא.
היום אני במשקל 50 והרופא אמר שזה משקל בסדר גמור לגובה ולגיל שלי.
אני מתחננת שתגידו לי כמה קלוריות אני צריכה לאכול ביום כדי לא להשמין ולא להרזות.
עד שהגעתי למשקל הזה אני לא רוצה להרוס את עצמי עוד פעם.
אהה ואם צריך לציין אני עושה ארבע פעמים בשבוע פעילות אירובית.
אוהבת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
קרן אור30/05/2008קודם כל-כל הכבוד שלקחת את עצמך בידיים והבנת את הנזקים שההרעבה גורמת לגוף!
לגביי שאלתך-לא ניתן לתת ייעוץ דרך הפורום מבלי להכיר את סדר היום שלך ואת מבנה הגוף שלך.מה גם,שתזונה נכונה ונבונה אינה רק סך קלורי אלא האיזון בין כל המרכיבים השונים הדרושים לגוף ע"מ למנוע חוסרים(כדו' ויטמינים מינרלים).לכן המשיכי בדרך שהלכת בה עד היום וקבלי החלטה מודעת ללכת לדיאטנית ולשנות את אורח חיים לבריא יותר.
בהצלחה ורק בריאות,
קרן אור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטלי תיצרי איתי קשר פליז תעזרי לי
tultuli03/06/2008טלי פליז תכתבי לי אני בדיכאון של ממש לא יוצאת מהבית הגוף שלי פשוט מסרב לרדת תגידי לא נשברת לאחר חודש?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

