איך מגיעים לאנורקסיה אני מדוכאת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • איך מגיעים לאנורקסיה אני מדוכאת
    tultuli
    01/06/2008

    היי אני בת 30 אם ל-2 ילדים עד לפני כארבעה חודשים שקלתי 48 49 קילו המשקל שיחק בין לבין.
    הייתי 55 קילו מזה כחודש אני בדיאטה רק של ירקות ירדתי קילו אחד אך בשלושה ימים האחרונים זללתי מכל מה שבא ליד אבל ממש זללתי הפה לא נח היום עליתי על המשקל והוא מראה 56 קילו. אני נמצאת בדיכאון והכרזתי על צום. אל תגידו לי שלא ארזה בצום כי אין דבר כזה איך האנורקסיות?!
    מה שני רוצה עכשיו זה רק לחזור למשקל 49 לא אכפת לי כלום אנא בבקשה ממכם תתנו לי טיפים שיעזרו לי להמשיך בצום ולא להישבר ולהמשיך הלאה לא אכפת לי להגיע לאנורקסיה מצידי מה שקשה לי להאמין שאגיע כי אני אוהבת לאכול.נמאס לי מהשומן פשוט נגעלת מעצמי.איך מתגברים על הרעב וממשיכים בצום אנא כיתבו לי
    תודה......

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום לך!

    קרן אור
    01/06/2008

    עצוב לקרוא את מה שאת כותבת..עצוב כי את מחפשת מישהו שיתן לך טיפים כיצד להרוס את עצמך,וצר לי לאכזב אותך אך זאת לא הכתובת.את מוזמנת לקרוא אחורה כמה סבל וכאב יש בה"א וכולי תקווה שתביני עד כמה הדרך שאת כה כמהה אליה היא סבל מתמשך שלא לדבר על הרס הבריאות שלך,דבר שלא נראה לי שבתור אם לשני ילדים יש לך את "הפריבילגיה" לעשות.
    אם את מוטרדת לגביי משקלך פני לקבלת ייעוץ אצל דיאטנית ושני את התזונה באופן מסודר ובריא.
    אנורקסיה רק מביאה להתקפי אכילה משתנים בגלל הצמצום והיא אינה דרך להוריד במשקל שכן הגוף הופך להיות "חסכן" כך שאח"כ כמות מועטה של קלוריות תגרום לך להשמין...
    כך או כך,את תיצאי נפסדת,אז לא עדיף לעצור קודם ולעשות דברים בדרך הדרגתית ושפויה יותר???

    מאחלת לך בריאות והצלחה
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום