צריכה עזרהה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צריכה עזרהה
    גלי
    03/06/2008

    שלום אני סובלת תקופה מהקאות אני רזה מאוד ..
    אני בדרך כלל חריי כל הארוחה מרגישה רעע משו לוחץ לי על הגרון ואז אני חייבת להקיא כד להרגיש טוב אני מלא רוצה שזה ייקרה ואני נורא מפחדת מה אני יכולה לעשות בבקשה עזרי לי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צריכה עזרהה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אז בבקשה תגידו לי מה קורה עם הגוף

    tultuli
    03/06/2008

    הייתי חודש ימים על ירקות גבינה תפוחי עץ ויוגורט שישי שבת האחרונים פשוט אכלתי מכל מה שבא לי עוגות וממתקים ביום ראשון עליתי על המשקל ראיתי שעליתי קילו ועודקילו נוסף משמע גם מה שירדתי בחודש זה. וריבית של עוד קילו מיום ראשון חזרתי לדיאטה ואני פשוט מדוכאת כלום לא זז שאלה שמתחחננת שתעזרו לי האם הקילו שהתווסף ביומיים שאכלתי ירד? והכי חשוב החודש שכל כך התאמצתי הלך לאיבוד או שכעת שחזרתי לדיאטה אני יתאזן יוריד את הקילו שעליתי ועוד כמה קילוגרמים נוספים?זה נחשב לחודש שני שאני בדיאטה או בגלל ששברתי אותה אני כביכול מתחילה מחדש? אנא כיתבו לי תשובה..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום