שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    אודליה
    27/07/2008

    אני כל הזמן חושבת לעשות שאיבת שומן, כי רזיתי והגעתי למידה 40 אבל יש לי שומנים קטנים בכל מיני מקומות שהבנתי שדיאטה וספורט לא עוזרים לזה וזה באמת נכון, עם כל הכפיפות בטן שאני עושה עדיין היא לא שטוחה. האם זו הפרעה לעשות שאיבה כדאי שהגוף יהיה מושלם רק כדאי שיהיה לי נוח עם בגדים, אני בטוחה שאם הייתי אוהבת את גופי באופן טוטאלי היה לי חשק לקנות בגדים. כי פלסטיקאים תמיד יגידו שכדאי לעשות ואין על מי לסמוך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אודליה יקרה

    קרן אור
    29/07/2008

    בתור אחת שמבינה קצת בפלסטיקה,זה נכון שיש שומנים(בעיקר אלו במותניים ובאגן) שהם נטייה ושום ספורט או דיאטה לא יעזרו להוריד אותם.לא ראיתי אותך,אז אין לי מושג אם אכן כך הדבר אצלך,אבל הייתי ממליצה ללכת לבדוק את האופציה אצל כמה מנתחים פלסטיים מהשורה הראשונה,ואז לקבל החלטה אחרי שאת מבינה את כל הסיכונים וכל התהליך שאת הולכת לעבור,כי יש לכך השלכות.לטעמי,זאת לא הפרעה לרצות להיראות יותר טוב כדי להרגיש יותר טוב,כל העולם חי לפי זה(ולפעמים לצערי) השאלה עד כמה הציפיות מניתוח כזה הם ריאליות.צריך להיות ברור לך שזה יגרום לך להיראות יותר טוב אבל זה לא מה שיבנה את הבטחון העצמי והנפשי שלך ואם זאת הכוונה אז תשקלי את האופציה הזאת שוב. מאחלת לך הצלחה בכול שתבחרי לעשות, קרן אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום