שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    שלי
    12/08/2008

    שלום רב, אני מעשנת גראס כבר שנה כל יום. מאז שהתחלתי אני מקבלת בולמוסים רק כשאני מסטולה ואני מסוגלת לאכול 4 חפיסות שוקולד, או עוגיות, חטיפים, פיצה משפחתית שלמה! ודברים נוספים. אני פשוט המומה מכמות האוכל שאני יכולה לאכול כשאני תחת השפעה. מצד שני כשאני לא מסטולה אני לא אוכלת כלום כי אין לי תיאבון בכלל, ואני מרגישה הרבה קרקורי בטן במהלך היום. האם יש לי העיה קשה? האם אני חייבת טיפול? ואם כן, איזה טיפול? תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום

    קרן אור
    12/08/2008

    אני חושבת שכבר כתבת כאן בעבר.... את שואלת אם יש לך בעיה,אני חושבת שכבר ענית לעצמך על השאלה.המרכיב של האוכל הוא הזניח כאן.את בכלל לא מוטרדת מכך שאת מעשנת גראס כאילו מדובר בעניין של מה בכך(וכן,אני מודעת לכך שזה משהו נפוץ,אבל זה סם לכל דבר,וכך גם השפעותיו המצטברות על מע' העצבים).השאלה שצריכה להישאל היא למה את מרגישה את הצורך לעשן גראס מלכתחילה??מה את מנסה להדחיק באמצעות היותך "מסטולה"(כפי שאת מגדירה זאת).וזאת תוכלי לברר באמצעות טיפול. עניין האוכל יתאזן כשאת כמכלול תגיעי לאיזון. קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום