שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    שיר
    25/08/2008

    מהו הטיפול היעיל ביותר היום להפרעות אכילה? האם הוא משלב תרופות? האם אילו תרופות נגד דיכאון? תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום יקירה

    קרן אור
    26/08/2008

    את שואלת מה הטיפול היעיל ביותר בה"א,הלוואי והיה בידיי ובידי המומחים התשובות.אין טיפול אחד זהה למשנהו,כי כל אחת\ד מגיע\ה למקום הזה בצורה שונה ולכל אחד יש להתאים את הטיפול האופטימלי המתחשב במצבו הפיזי והנפשי(ולוקח בכך בחשבון את מידת המסוכנות לעצמו). אבל אני יכולה לומר לך דבר אחד,ה"א לא נעלמת סתם כך,בדיוק כשם שהיא לא התחילה סתם.אם מגיעים לטיפול עם מוכנות,כנות ופתיחות ורצון אמיתי לוותר על הה"א אז אין סיבה שהיא לא תעבור.לפעמים אף כניסה לאישפוז לא תעזור אם לא רוצים בכך באמת,כמו שלפעמים לאחרות אשפוז הוא מה שעזר להן.כך או כך זאת עבודה עצמית כשכול המערכת רק מתגייסת לעזור. לגביי תרופות-הדעות חלוקות.באנורקסיה לא יודעים עם המחלה האמיתית היא הדיכאון(ואז נוגדי דיכאון ימצאו כיעילים) והאנורקסיה היא הסימפטום שלו,או שהאנורקסיה היא מחלה בפני עצמה.כך שהטיפול התרופתי באנורקסיה לפעמים מצליח ולפעמים לא. ההצלחה הגדולה יותר היא בבולימיה שם כדורים נוגדי דיכאון מקבוצת ה-SSRI נמצאו יעילים בוויסות התיאבון ומיתון תדירות הבולמוסים(זאת בעקבות איזון הסרוטונין במוח)ובהורדת רמת החרדה מפני השמנה.אבל לפני כל התחלת טיפול תרופתי יש לשקול את היתרונות והחסרונות,תוך הבנה שלפעמים הן "הרע במיעוטו".כך או כך צריך להעריך כל מקרה לגופו בהתאם לצרכים ולהיכרות עם כל מטופלת בנפרד. מקווה שעזרתי, קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום