הפרעת אכילה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הפרעת אכילה?
    אנונימית
    28/08/2008

    שלום ובוקר טוב, אני בת 15 . 1.64 ס"מ ושוקלת 48.5 השנה עשיתי דיאטה שבמהלכה ירדתי מ54-55 ק"ג למשקל הנוכחי שלי בעזרת הרעבות עצמיות וקצת צומות .. ירדתי כעיקרון ל47.7 אבל עליתי עכשיו במשקל כי חזרתי לאכול רגיל אז אני 48.5 הגוף שלי זה דבר שמפריע לי מאז שאני זוכרת את עצמי, תמיד הייתה לי בטן גדולה יותר מאחרים ולאחר ארוחה היא בכלל מתנפחת ונראת בהיריון . אני מנסה להרזות וזה קצת קשה ומייגע . אני לא חושבת שאני רזה למרות שהסובבים אותי כן חושבים כך . הייתי רוצה להשיל מעליי 3-8 ק"ג בערך כי אינני יודעת איך גופי יראה עם -3 ק"ג או מעל אז זה בפחות או יותר . פעם אחת התייאשתי ואפילו הקאתי אך על זה לא אחזור שנית, זה הקו האדום . האם זאת הפרעת אכילה? או סתם דימוי עצמי נמוך וחוסר ביטחון שיש לכל נערה? תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הפרעת אכילה?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוקר טוב גם לך אנונימית יקרה

    קרן אור
    28/08/2008

    מבין השורות שלך ניכר להבין כמה ההתעסקות בנושא המשקל גוזלת ממך המון,זאת הפרעת אכילה.ברור הרי שלפי הBMI שלך את בתת במשקל כבר,אבל עדיין במראה את רואה בחורה שמנה שצריכה לרדת במשקל.בדיוק התיאור הקלאסי של אנורקסיה.חשוב שתיפני לטיפול,את צעירה והרבה חיים עוד לפנייך ואפשר שתחיי אותם באושר .אני בטוחה שיש לך הרבה מה להציע לעצמך ולסביבה וכרגע זה מצטמצם לתחום של המשקל. בגלל גילך אין מנוס אלא לשתף את אחד ההורים או אפילו את יועצת בי"ס ולקבל עזרה.אני חושבת שאחרי כמה שנים של התעסקות במראה שלך,את חייבת את זה לעצמך. אשמח לשמוע עידכונים,ואני כאן אם יש לך שאלות נוספות. קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום