יש תקווה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • יש תקווה?
    ע.
    01/09/2008

    אני בולמית כבר שנה וחצי אין לי כוחות בגוף לעבוד אני לא יודעת למה. אני רוצה להיות בחורה רגילה (אני בת 19).. החיים שלי ככה: אוכלת כל היום ומקיאה, עכשיואני אוכלת מסודר אבל גם מקיאה. אני רוצה לטפל בעצמי, לא רוצה להשמין בגלל זה אני עושה את זה לעצמי, אולי אשפוז יום יעזור לי ? כי אשפוז רגיל מפחיד אותי... אני כל היום בדיכאון בלי מצב רוח. אני מאוד רוצה לעזור לעצמי - אני מתפוצצת כבר ממחשבות. מ-ת-פ-ו-צ-צ-ת .. יש תקווה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יש תקווה?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תמיד יש תקווה

    מאירה
    01/09/2008

    חסויה יקרה,עצם זה שאת מחפשת פיתרון ,עצם זה שאת סובלת מזה שאת מזיקה לעצמך ,זהו קולה של הנשמה,תמיד,תמיד,תמיד יש תקווה ,מאחלת לך שתמצאי מסגרת שתתאים לך ,ושתוכלי לבנות את עצמך מחדש ,כל טוב ,ואל תתייאשי ,יהיה טוב ,אפילו טוב מאוד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חסויה יקרה

    קרן אור
    01/09/2008

    אף פעם אל תאבדי תקווה.אני מאמינה שבכול מצב תמיד יש בכוחנו לקום ולשנות את מציאות חיינו.מניסיון אישי,וכפי שכבר נוכחת לגלות בעצמך,ה"א לא נעלמת סתם.לכן חשוב שתפני לטיפול.זאת יכולה להיות מרפאה משולבת(תזונתי,נפשי,רפואי) שמטפלת בה"א.שם יתאימו לך תוכנית טיפול שתתאים לך.ואם תגיעי ממקום שרוצה להחלים ומוכן לוותר על ה"א באמת,יכול להיות שיש אפשרות שרק המערך הזה יספיק ולא תידרשי לאשפוז.כך או כך חשוב לא להשתהות ולפנות כבר היום אפילו לפגישת הערכה ראשונית.חבל על כל יום של סבל שאת עוברת. ואני כאן מחזקת את ידייך,בטוחה בניצחון, קרן אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום