שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    אורן
    15/09/2008

    שלום, אחותי הקטנה בת 24 החלה לאחרונה בדיאטה שהשגחת דיאטנית. אבל מידי פעם היא "חוטאת" במאכלים שלא כלולים בתפריט הדיאטה שלה. אח"כ היא הולכת להקיא את המאכל ה"אסור" - לא ידוע לי כמה פעמים וזמן זה נמשך (אני גר מחוץ לבית ואחותי עדיין בבית הוריי). כיצד להתנהג? אחותי מכחישה בתוקף. אמי שומעת אותה מהשירותים. אנא עזרתך, אנחנו מאוד מודאגים מהעניין!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אורן שלום

    קרן אור
    15/09/2008

    לצערי בגלל גילה של אחותך לא ניתן לעשות כלום או לכפות עליה טיפול.מה שכן רצוי הוא "לנצל" את הקשרים הטובים שיש לך איתה ולנסות לדבר איתה ע"כ.לא ממקום ביקורתי ושופט אלא ממקום שמגלה הבנה ומוכן לעזור לה לפתור את הבעיה.ה"א לא נוטה להיעלם אלא להחמיר עם הזמן.לכן בראשונה אם היא נמצאת כבר במעקב תזונתי נסה לשכנע אותה לספר ע"כ לדיאטנית שלה ובהתאם למצבה היא תפנה אותה למסגרת טיפולית.
    אתה גם יכול לתת לה לקרוא בפורומים של ה"א,שתבין לאיזה גיהנום היא נכנסת.

    אני כאן אם יש שאלות נוספות,
    בהצלחה,
    קרן אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום