מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שבת שלוםרקדנית:)10/10/2008
היי קרן אור, עכשיו רק ראיתי שהגבת לי.. אני יכולה לשאול אותך שאלה באימייל? אם כן אז לאן לשלוח? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רקדנית יקרה
קרן אור10/10/2008בשמחה.
המייל שלי הוא [email protected]
קרן אור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה...
רקדנית:)11/10/2008היי קיבלתי את המייל שלך. תודה רבה על ההתייחסות והדאגה. מודה שהיייתי בלחץ מלקרוא את מה שכתבת וכן קשה לי לקבל את זה שיש לי בעיה.. אבל אני באמת אלך לטפל בה. השאלה איך? לפנות לרופא שבבסיס פשוט? ואפשר להמשיך לכתוב כאן אין צורך בתרטור עם המייל..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשבוע טוב גם לך...
קרן אור11/10/2008מצטערת אם הכבדתי עלייך עם מה שכתבתי.אבל אני מאמינה שתמיד עדיף לדעת את האמת מוקדם יותר ולהתמודד איתה,מאשר לגלות אותה מאוחר כשהמצב נהיה קשה יותר והפרעת האכילה הופכת להיות חלק בלתי נפרד מאיתנו ואז גם הפרידה ממנה קשה יותר.
הצעד הראשון ואותו כבר עשית-הוא להודות שקיימת בעיה.מכאן עלייך רק לפנות לרופא שבבסיס ולספר לו.תאמיני לי שאין לך מה לחשוש,את לא הראשונה שהוא שמע עליה ולצערי בטח לא האחרונה.משם הוא יפנה אותך לטיפול במסגרת שתתאים לך.נצלי את האופציה הזאת,א' כי הגיע הזמן להחלים וב'-כי במסגרת הצבאית יש גם טיפול טוב והיתרון הוא שזה לא עולה לך כסף.
כך או כך,אל תחכי עם זה ועדיף כמה שיותר מוקדם.
ואני אהיה כאן מחכה לשמוע עידכונים ולתמוך בך בכל התהליך הזה.
שיהיה שבוע נעים,
קרן אור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשבוע טוב
רקדנית:)11/10/2008תודה על הכנות והכל.. באמת עדיף לדעת ובשביל זה שאלתי ולכן אין לך מה להצטער ואמרת לי באמת כמו שצריך.. מחר אני חוזרת לבסיס ואני מקווה ללכת לרופא, אני אעדכן כשאחזור :)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהצלחה!
קרן אור12/10/2008שיהיה לך בהצלחה.מחזיקה לך אצבעות.
אשמח לשמוע עידכונים.
קרן אור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

