אוף!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אוף!
    רקדנית:)
    18/10/2008

    היי חזרתי לעדכן :) חזרתי משבוע בבסיס שהיה קשה נורא.. וגם כמעט בלי אוכל.. רק שטויות מידי פעם... בכל מקרה, הלכתי ישר בתחילת השבוע לחופ"ל ומשם הופנתי בדחיפות לרופא. פניתי על כמה דברים אבל בעיקר על הכאבים בקיבה שנראו לי כמו אולקוס ועל רעידות בגוף וכאבי ראש.. הרופא בדק ואמר שזה בגלל שאכלתי חריף. אמרתי בתגובה שלא רק שלא אכלתי חריף אלא שאני בכלל לא ממש אוכלת.. והוא לא הקשיב! אמרתי שאין סיכוי שזאת הסיבה.. הסברתי את עצמי וזה לא עזר, הוא נשאר מקובע על זה ונתן לי מלא כדורים לכאבי בטן וצלעות כאילו שזה קשור... לא יצא לי מזה כלום. עכשיו לא רק שאין מישהו שיעזור לי אלא שגם בדרך לשם בהפניה היו כתובות כל הבעיות שלי והמפקדת שלי קראה את זה וראתה למשל שאין לי מחזור סדיר :( כנראה שהטיפול בצבא לא כל כך טוב.. אה ואח"כ באיזה ארוחה אז המפקדת שלי הסתכלה לי בצלחת ואמרה לי "אני מאוד מקווה שזה לא מה שאת אוכלת" ועניתי משהו כמו "בסדר" והמשכתי ללכת.. אז קיבלתי נזיפה על זה וגם הייתי חייבת לשים את כל מה שאני לא אוהבת בצלחת כי היא עמדה והכריחה אותי.. זה כאילו שהיא שמה לב לזה שאני לא אוכלת מספיק כי אחרי הארוחה הזאת כל הזמן אני מרגישה שגם המפקדים האחרים שקשורים אליה מעירים לי בלי סוף.. אז עזרה לא ממש קיבלתי מזה :( אני בכל מקרה חיה בסדר וכן אוכלת.. אבל כואב לי בקיבה ומשהו מועיל לא קיבלתי.. עוד מעט אני כבר אסיים טירונות ואחזור כל יום הביתה, אז יהיה יותר טוב...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אוף!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רקדנית יקרה

    קרן אור
    18/10/2008

    אל תתני להתחלה הזאת לייאש אותך.וכנראה שבכול זאת הרופא כן התייחס למה שאמרת ואמר לממונים עלייך להתחיל לשים לב מה קורה איתך.אל תראי את הדאגה הזאת כחדירה למרחב הפרטי שלך,אלא כהתחלה של יציאה מהסוד הנורא שאיתו את חיה.
    אני חושבת שלאחר שתקחי את הכדורים שהרופא נתן לך,חיזרי אליו וספרי לו באמת את כל האמת,כי המידע החלקקי שנתת קצת מפספס את היכולת שלו להבין מה בדיוק קורה איתך,ומה מקור הכאבים.ברור לי שהם קשורים לה"א שלך.איזה כדורים הוא נתן לך??אם תכתבי אותם אולי זה יתן לי מושג אם הוא כן הבין והוא בכיוון...
    כך או כך,אל תדחי את העזרה שאת צריכה,ואל תשכחי שמעבר לכך גם את צריכה לתת את עצמך ואת המחויבות שלך לתהליך,וזה אומר לאכול יותר ולא להקיא.
    מקווה ששבוע הבא יעבור עלייך יותר טוב וללא מיחושים כלשהם.
    המשיכי לעדכן.
    שלך ואיתך,
    קרן אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חג שמח!

    רקדנית:)
    20/10/2008

    היי עכשיו רק ראיתי את התגובה שלך.. באמת לקחתי את זה יותר מידי בקטע של חדירה לפרטיות והאמת שגם עכשיו זה אפילו עוד יותר ככה למרות שאני יודעת שזה טוב. בסוף לא לקחתי בכלל את הכדורים אבל המשיך לכאוב לי ורציתי פטורים אז חזרתי לחופ"ל אתמול ומשם כמובן בלי שרציתי הגעתי לרופא. בדרך לשם לא רציתי ללכת אליו אז ביקשתי מהמפקדת שלי לא להגיע אליו והיא כעסה והכריחה אז הלכתי לרופא והגעתי לרופאה אחרת ואיכשהו היא שאלה אותי אם אני אוכלת ומה אני אוכלת בבסיס ואמרתי לה שבבסיס בקושי אני אוכלת והיא שאלה כמובן למה אז נתקעתי ולא ידעתי מה להגיד.. לא יודעת מה עבר עלי באותו רגע אבל היה לי ממש קשה כי לא ציפיתי לזה למרות שזאת השאלה הכי מתבקשת וצפויה... בקיצור עניתי לה שבגלל שהאוכל שם מגעיל אותי ואין זמן ואני לא מרגישה רעבה וככה עוברים פשוט ימים.. אז היא שאלה איך אני בכל זאת חיה.. אז אמרתי שבבית אני אוכלת טוב ושם בערב או בין לבין אני אוכלת קרקרים או תפוח.. אח"כ הגיע גם הרופא ובקיצור בסוף הצטערתי שהגעתי לשם שוב.. זאת לא היתה הכוונה שלי. בסוף קיבלתי שוב כדורים אבל הפעם רק אחד מהם- "פמוטידין" שאפשר לקחת גם בלי לאכול (התירוץ לזה שלא לקחתי קודם הוא שלא אכלתי ארוחות שלמות...). כדאי לקחת אותו? ואגב כנראה שזה עזר כי מאז אתמול בבוקר שזה היה אני רק משמינה ואוכלת בלי סוף שטויות.. הכל כדי שייראו שהנה אני אוכלת והכל בסדר.. וגם שלא ייעשו לי בדיקה מפחידה. ובעניין המשקל כשהיא שאלה אותי כמה אני שוקלת אמרתי את מה שבבית והיא קצת נבהלה אבל אח"כ עליתי שם על המשקל ואני נבהלתי חחחח כי הראה המון.. יותר מ-50 בכל מקרה.. אז אין בעיה כזאת.. תודה על העזרה שלך את ממש עוזרת לי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חג שמח גם לך!

    קרן אור
    20/10/2008

    אני מבינה את הרגשתך,אבל גם שמחה שעשית את מה שעשית כי זה התחלה של איזשהו צעד של עזרה.את הרי יודעת שהמשקל הוא לא מה שחשוב,הגוף שלנו יכול לההירס על ידינו בכול משקל שהוא.
    פמוטידין היא תרופה שמפחיתה את הפרשת החומציות בקיבה שגורמת לתחושת אי נוחות ולאולקוס בשלב מתקדם.כדאי להמשיך כי היא יכולה להגן לך על הקיבה ולמנוע נזקים,אך כמובן שהיא איננה יכולה להחליף תזונה נכונה ואכילה בכלל.
    אני חושבת שכדאי לבקש הפנייה לדיאטנית שתבנה לך תפריט מסודר שתוכלי לחיות איתו מצד אחד,ומצד שני שיספק לך את כל הדרישות התזונתיות שאת מונעת מגופך,כדי שלא תגיעי למקום שאת מרגישה באובדן שליטה עקב אכילת "מלא שטויות"(כפי שאת מתארת זאת).
    שמחה לעזור,שיהיה לך חג שמח ובריא,
    קרן אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה

    רקדנית:)
    20/10/2008

    אוקיי הבנתי אותך, אני אנסה לעשות את זה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהצלחה! ותעדכני...

    קרן אור
    20/10/2008

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום