שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    דנה
    22/10/2008

    זו פעם ראשונה שבה אני פונה לעזרה,כנראה שסוף סוף הבנתי שאי אפשר לבד.אני בת 39 שוקלת 60 קג 160סמ.מתאמנת ונראית מצויין לכל הדעות.אך שנים אני נלחמת בהתקפי זלילה מטורפים ובעקבותיהם הקאות בלתי פוסקות.הגעתי למצב שאני מפחדת להכניס אוכל הביתה כי למחרת פשוט לא ישאר כלום.הבנתי שאני זקוקה דחוף לעזרה.למי אני אמורה לפנות(לא לקבוצות)איפה אני יכולה לקבל הכוונה ויעוץ?אודה לתשובתכם ..........

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דנה יקרה!

    קרן אור
    23/10/2008

    קודם כל כל הכבוד על ההכרה בבעיה והחלטתך לפנות לטיפול.אני חושבת שאחרי שנים לבד,הבנת שקשה מאוד להחלים מה"א לבד.
    לשאלתך-ישנם מקומות ציבוריים מסובסדים לטיפול,כדוג' קופ"ח שבכל איזור ובכל אחת מהקופות קיים מרכז לטיפול בה"א שמשלב טיפול נפשי,פיזי ותזונתי.
    וישנם מטפלים פרטיים.
    השאלה מה את מעדיפה.ומהיכן את בארץ.רשימה מורחבת של מטפלים ומסגרות טיפוליות את יכולה למצוא באתר של אביב תחת הלינק של מרכזי טיפול.
    כך או כך,לא משנה במה תבחרי,כל עוד שתבחרי ללכת למסגרת כזאת מתוך מקום אמיתי להחלים.
    אני אהיה כאן כדי לעזור לך בתהליך,
    שלך,
    קרן אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום