אני לא מבינה מה הבעיה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אני לא מבינה מה הבעיה
    אחת
    24/10/2008

    אני לא בולמית או משו אבל לפעמים שאני מרגישה שאכלתיי יותר מדי אני דוחפת שתי אצבעות ומקיאה זה לא מפריע לי וזה קורה לעיתים רחוקות משו כמו פעם פעמיים בשבוע ואני עושה את זה מבחירה זה לא משו שאני לא שולטת בו אבל חברות שלי אומרות לי להפסיק עם זה או שהם יספרו לאמא שלי דרך אגב אני בת 15 ואני לא רואה בזה בעיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אני לא מבינה מה הבעיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאחת,

    קרן אור
    25/10/2008

    אני לא יודעת אם את בולימית וההגדרה כרגע לא משנה הרבה,אבל אני רוצה להגיד לך שגם הקאה של פעם פעמיים בשבוע היא לא משהו רגיל ותקין.מה גם שעם הזמן המינון עולה ואם עכשיו את רק בתחילת הבעיה עוד כמה זמן את תמצאי את עצמך בתוך גיהנום פרטי,שהוא החיים שלך.
    לכן צודקות חברות שלך שהן דואגות,ואני חושבת שאת צריכה להעריך ולהודות להן על הדאגה הכנה שלהן,ויחד עם זאת לפנות לטיפול.זה יכול להיות פנייה לרופא ו\או דיאטנית.אבל את צעירה ואל תהרסי לעצמך את החיים.זה מקום מאוד מסוכן,וכולנו חשבנו עוד "בתחילת הדרך" שאנחנו שולטות בזה.אבל זאת רק אחיזת עיניים.

    שבת שלום ורק בריאות,
    קרן אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום