עזרה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה
    אחת
    09/11/2008

    שלום, במשך שנתיים סבלתי מאנרוקסיה, ובשנתיים האחרונות אני סובלת מהתקפי בולמיה המלווים בהקאות. לעתים אני מקיאה אחת לחודש ובתקופות לחץ אחת לשבוע. המחשבה שחולפת בראש היא שאני רוצה "לאכול"! תחושה שאני רוצה לאכול ולשבוע, הבעיה היא שאף פעם אין לי ממש תחושת שובע וכמות האוכל שאני צורכת היא מדודה בהתאם למשקל תקין. משך X זמן אני אוכלת בצורה מסודרת מתוך הבנה ש"אדם שפוי היה שבע" מכמות מזון כזו (שאכן נורמאלית לחלוטין) ואחת לכמה זמן אני נשברת ואוכלת המון, עד שאני מרגישה באמת שבעה אך לאחר מכן מקיאה. מה לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אחת בוקר טוב!

    קרן אור
    10/11/2008

    את כותבת שהצורך שלך באכילה הוא כדי להשביע רעב פנימי .זאת הדרך שמצאת כדי להתמודד עם תקופות לחץ,אבל כמו שכבר ברור לך זאת דרך לא בריאה שאם לא תטופל תהפוך לנגישה יותר ויותר ולכרונית.מה לעשות??לפנות לייעוץ נפשי כדי ללמוד להתמודד עם מצבי לחץ נכון ובכך להוריד את הצורך התדיר שלך בלאכול מעבר לצרכים התזונתיים שלך.מעבר לכך את יכולה לנסות להתמודד בעמצך ע"י זיהוי המקום שממנו זה מתחיל והמרתו בקריאה,הליכה באוויר הפתוח או כל תחביב אחר שלא קשור באוכל.אבל זה לא קל לבד. לצערי אין באמתחתי פתרונות קצרים, פני לטיפול, קרן אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום