שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    כוחי
    19/11/2008

    אבי בן 60 היה אצל פסיכיאטר עקב ירידה במשקל והפסיק לאכול לא עקב בעיית אכילה אלא דיכאון. כרגע מקבל בבוקר חצי כדור ציפרלקס ושלוש פעמים ביום חצי כדור של קלונקס ובנוסף בלילה כדור שינה בונדורמיל. בנוסף התגלה השבוע חיידק הליקובקטר אצלו ומקבל טיפול אנטיביוטי. הבעיה היא שהוא לא מצליח לישון לא ביום ולא בלילה אולי שעתיים ביום וממש ממש עייף האם אלו תופעות של הכדורים ? האם יש לך המלצה? כמובן שאגש שוב לפסיכאטר רק רוצה חוות דעת נוספת. תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כוחי שלום

    קרן אור
    19/11/2008

    דיכאון הוא אחד הבעיות הנפוצות שגורמים לאובדן תיאבון ובעקבות זה לירידה במשקל.אני מניחה שהשילוב של הכדורים שהוא מקבל נבחרו מתוך היכרות עם מצבו וישפרו את מצב רוחו,רק שבדר"כ דרושה לקחיה של חודש רצוף כדי להרגיש את ההשפעות החיוביות.לא כתבת כמה זמן הוא לוקח את הכדורים האלו,אבל אם זה מעל חודש ועדיין אין איזשהו שיפור הדבר הנכון ביותר לעשות הוא לפנות שוב לפסיכיאטר ולשמוע את דעתו.
    לגביי ההליקובקטר חשוב לקבל טיפול אנטיביוטי ואח"כ לבצע בדיקה חוזרת ע"מ לוודא השמדתו.
    אני מניחה שבעיות השינה שלו נובעות מהדיכאון,ואני מניחה שזה ישתפר גם זה בקרוב.

    בהצלחה,
    קרן אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום