הורה לאנורקסית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הורה לאנורקסית
    אלי
    21/11/2008

    מאד רוצה לעזור לבתי לצאת מזה וכמה שיותר מהר. נמצאת בטיפול במרפאה להפרעות אכילה. כרגע באישפוז בית.אוכלת בהתאם לתפריט אך לא בטוח שהיא חוזרת לעצמה. מחפש מילים להעביר לה כדי לחזק אותה ומעוניין לחלוק מחשבות ולבטים עם הורים במצב דומה . תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הורה לאנורקסית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אלי יקר

    קרן אור
    21/11/2008

    אני אומנם לא הורה לילדה אנורקטית(אם כי יש לי ילדים משל עצמי היום),אלא מישהי שסבלה שנים רבות מה"א ואני רוצה להגיד לך שהעזרה הכי טובה שאתה יכול לתת לבת שלך,היא להיות.להיות לצידה,לחבק אותה,להגיד לה שאתה תמיד כאן לכל מענה,להקשיב לה ולסלוח לה על מעידות.לקבל אותה כמו שהיא.אני יכולה להבטיח לך שאם תעשה זאת הדרך שלה החוצה תהיה קלה יותר יחד עם הטיפול הרב תחומי שהיא מקבלת.
    וכמו שהיא לא פיתחה ה"א ביום אחד,הדרך החוצה היא איטית מלווה בירידות ועליות,שצריך להיות מוכנים גם להם.אבל זאת הדרך הנכונה-לא רק לאזן אותה מבחינת משקל,רוב העבודה צריכה להתבצע במישור הנפשי.
    אני חושבת שתמצא תועלת גם במפגשים להורים לבנות חולות,שם מועלים בעיות ופתרונות וחשוב שגם אתה תקבל טיפול שיסייע לך ולאשתך לעבור את התקופה הלא פשוטה הזאת בקלות יחסית.

    אשמח לענות על שאלות נוספות.מעבר לכך אתה יכול לתת לבת שלך להיכנס כאן לפורום ולקבל תמיכה והבנה במהלך המסע שלה לעבר עתיד בריא..

    שבת שלום,
    קרן אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה ושאלה

    אלי
    21/11/2008

    קרן שמחתי לקרוא את תגובתך. תודה על הנכונות והעצות. שאלה: האם תוכלי להפנות ? מכירה חוג תמיכה/פורום הורים כזה? מפגשים כאלה? בנוסף, במרפאה הטיפול הוא משפחתי ולא פרטי. האם ראוי שאבקש לשוחח על הקשיים עם המטפלים בשיחה פרטית? ללא נוכחות בתי? שוב תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אלי שלום

    קרן אור
    22/11/2008

    באתר של אביב ניתן למצוא תאריכים עם קבוצות תמיכה להורים.אני חושבת שזה בדר"כ מספיק אבל אם אתה מרגיש שיש לכם שאלות נוספות שלא זוכות למענה אז כן רצוי לשקול טיפול או לפחות ייעוץ פרטני.אולי אפילו ספציפית עם המטפלת של בתכם,זה מקובל מאוד ולגטימי לבצע שיחה כזאת ללא נוכחות בתכם.בתקופתי זה מה שעשו הוריי ולאור היכרות המטפלת איתי הם קיבלו עצות שיהיו נכונות עבורי ספציפית.

    מקווה שעזרתי,שבת שלום,
    קרן אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה ושוב שאלה

    אלי
    22/11/2008

    קרן שוב תודה על התשובה המהירה. כיצד מגיעים ל"אתר של אביב"?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום