ערב טוב

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ערב טוב
    תקווה לבנה
    02/12/2008

    אהלן לכולן.. שירה, שירן, וקרן אור :) שירן מה שלומך? איך עבר עוד יום של התמודדות? שירה...האם יש לך את הכוונה באמת לחזור לטיפול? נאמרו פה המון דברים נכונים לדעתי, ואולי רק יטיב עמך אם אכן תחזרי לטיפול קבוע אשר ילווה אותך במסע...ללא ספק את יכולה להמשיך ואפילו להצליח גם בלי, אבל מניסיון-זה אכן מקל, נותן תחושה של ביטחון, איז רשת שתתפוס אותך למטה כאשר תחשבי שאת נופלת..או אם תהיה לך איזו מעידה באמצע, וזה בסדר, מעידות זה בסדר...רק לא לשכוח לקום אחריהן ולהמשיך במאבק. לצערי אני לא כל כך בטוב...עייפה נפשית ופיזית, אני מוצאת את עצמי פשוט נוחתת באמצע היום, רק רוצה להניח את ראשי על הכרית ולישון, אך כמובן שאינני יכולה לעשות זאת.. אז אני מנסה להחזיק את עצמי....בלית בררה... קצת מרגישה את הנפילה וכעת נדמה לי שזה מפחיד אותי..תמיד אני שם לומר שזה בסדר ליפולוזה בסדר למעוד ואחה"כ קמים...ומנסיון אני אומרת זאת, אך מזמן לא הרגשתי ככה בתקופה "נפולה" שכזאת...אני אפילו מתביישת לומר שזה משפיע לי על ההרגשה הכללית של הגוף, אבל כנראה הכל קשור זה בזה.. יהיה טוב, רק קצת תקופה קצרה ולא טובה, היא עוד תעבור.. מחר יום חדש, ואני מאחלת לכן מכל הלב, בדיוק מה שאני מאחלת לעצמי. עוד יום של התמודדות שיעבור קל, או עד כמה שאפשר כמובן.. עוד יום של מאבק והתמודדות=עוד יום של ניצחון. אני הולכת למיטה, עיניי כבר נעצמות. לילה טוב וחלמות פז, תקווה לבנה (פשוט אני).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ערב טוב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי תקווה לבנה

    שירן
    02/12/2008

    תודה על ההתעניינות אני ממש מעריכה את זה.. היום עבר עלי קצת קשה..עלו בי הרבה מחשבות ונקיפות מצפון על הנזק שגרמתי לגוף שלי..הבנתי פתאום הרבה דברים שלא השכלתי להבין קודם לכן.. אני מתקשה לקבל את הגוף החדש שלי..להביט בבטן הבולטת שלי פתאום..בעלייה הזאת, במשקל הזה שמעולם לא הייתי בו.. והכי גרוע- לחכות.. לחכות ולקוות שאני אתאזן וארד במשקל..כי אני מרגישה מאוד לא טוב ככה..במשקל הזה.. אומנם הוא תקין אך אני יודעת שבהתאם לתפריט שלי הוא לא מתאים לי..כי אני אוכלת אף פחות מבעבר אך כיום שוקלת יותר.. ואני מניחה שזה בגלל תקופת ההרעבה. מדוע את מרגישה כי נפלת? האם את עייפה פיזית ונפשית בגלל עבודה? משפחה? יש קשר למחלה? את מוזמנת לשתף אותנו.. וגם אותי.. אני אשמח להקשיב ולעזור.. ואני בטוחה שעם כוח רצון ואמונה כמו שלך את תצליחי להתגבר על כל נפילה ומעידה כזו.. את בן אדם בסה"כ.. גם לך מותר..אל תשכחי את זה.. שירן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום תקווה לבנה

    נואשת
    03/12/2008

    מחמם לי מאוד את הלב ההתעניינות שלך...! אני לא כ"כ בטוחה בנוגע לחזרה לטיפול על אף שאני יודעת כי יש לי המון עיניינים לא פתורים... אני מרגישה שבמצב הנוכחי אני לא יכולה להמשיך לחיות אבל אני מפחדת מאוד להיכנס שוב למסגרת של טיפול... מקווה שתרגישי יותר טוב... יום נעים, שירה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום