קרן אור יפתיי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קרן אור יפתיי
    תקווה לבנה
    05/12/2008

    נשיקות לך מקסימה שאת, קראתי את ההודעה שלך בשרשור למטה, ואכן אני מסכימה איתך בקשר לאיזון...אצל כל גוף זה מגיע במדדים שונים ובערך אחר. אבל אני עדיין לא חושבת שבתהליך ההבראה צריך לעמוד כל הזמן מול העיניים הרצון הזה לרדת ולהיתפס בכך שכאשר "אתאזן" אז ארד..זה משרת את הקול הבריא, כמו שאת אומרת...וזה עלול רק לתת אשליה בתהליך שאת מבריאה, ובעצם בנקודה הכי טובה והכי גבוהה, פתאום יכול להתקיים בנג'י אחד גדול כלפיי מטה. אני מקווה שהבנת, יכול להיות שלא הצלחתי בדיוק להסביר את עצמי. אני נגד המחשבה בהבראה על ההעתיד שבו ארזה, אני בעד לחשוב על ההבראה ועל הדרך שלך להחלמה ותו לא!! מה שיהיה יהיה...בנתיים צריך לעבור את מה שעכשיו ולדעת שאנחנו הולכות לעבר עתיד בריא וטוב יותר. שולחת לך את כל אהבתי ונשיקות, תקווה לבנה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קרן אור יפתיי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה יקרה

    קרן אור
    05/12/2008

    זה הרי מה שבדיוק כתבתי.אם כי ברור לי שהדרך לשם עוברת בהבנת השינוי ובהפנה שמתי שהוא בתהליך הגוף והמשקל מתאזנים.מתאזנים לאו דווקא בירידה אם כי בעצירה בעלייה.
    המטרה היא אחת-הבראה,ורק היא חשובה.
    בדרך אליה ישנם מכשולים,והמשקל שעולה הוא אחד מהם,אבל באמצעות הבנה שזה מסתדר בסוף,זה נותן יכולת להמשיך.

    שלך,
    קרן אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום