שבורה לרסיסים..

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שבורה לרסיסים..
    שירן
    08/12/2008

    שדודה.. מנוצלת.. שוב לוקחים ממני הכל..לוקחים לי את האוכל שכבר הורגלתי אליו..מחזירים אלי את תחושת הרעב אותי איני יכולה לסבול..את קרקורי הרעב אותם איני יכולה יותר לשמוע.. רעבה.. כל הזמן רעבה.. מנטלית, "מוחית" , פיזית.. ניזוקתי כפי שלא ניזוקתי מעולם... אתמול בלילה שיחזרתי את כל התקופה הטראומטית שעברה עלי..התקופה בגינה נפלתי ברשתה של האנורקסיה.. נזכרתי כמה כאב וסבל גרמתי לגוף.. נזכרתי בקרקורי הרעב שנשמעו למרחוק, בעצמות שנבקעו לכל עבר, בחולשתי.. בצרחותיו לעזרה...ובהתעלמותי המוחלטת ממנו ומתחינותיו..כך במשך 10 חודשים של סבל נוראי.. הבטחתי שהפעם גם אם אעלה במשקל- אקבל זאת בהבנה.. אחרי הכל גופני צרח יום יום במשך 10 חודשים...עלי להבין אותו ולקבל את מה שגרמתי לעצמי.. והנה הגיע היום לו אני כ"כ מחכה בסיומו של שבוע מורט עצבים..בדרכי מתפללת שהפעם לא תהיה עלייה נוספת..שהפעם איעצר..מקווה אך ורק לטוב..לא מעיזה לחשוב על הרע.. ושוב אני נשקלת כבכל שבוע.. ועיניי שוב סירבו להאמין למספר הניצב מולם..כמעט עוד ק"ג נוסף לגופי...עוד ק"ג שהרגשתי בו כל השבוע.. בבגדיי, במוחי, בנפשי.. ואיך לקבל פתאום את המשקל הזה שמעולם אבל מעולם לא הייתי בו? מילותיי נעתקו מפי.. מוכת הלם כולי.. והרגע שממנו חששתי מכל הגיע- ההפחתה בתפריט..הקיזוז.. החוסר.. מכת רעב נוספת מבחינת מוחי הגווע.. וכשאין לי אפילו את הזמן לעכל אני נדרשת לשמוע את "הפקודות" החדשות לגופי.. הכוללות הפחתה בקל' ופעילות גופנית.. ושוב כבלים כופתים את ידיי וגופי.."נוזפים" בי- "אסור לך לאכול.. לא מגיע לך.. שום דבר טוב לא מגיע לך.. נולדת לסבול וכך תהיה תמיד מנת חלקך.." אני נאלצת להסכים ולומר "בסדר" כשבפנים סערה מתחוללת ומוחי זועק: "לא.. אל תרעיבי אותי שוב!" ..סופגת את פחדיו שלו ומתאבלת יחד עימו על המצב העגום ועל כל מה שהרגע גזלו ממנו.. חרדת הרעב הזדחלה אל ראשי.. מסרבת לעזוב ולאיים עלי..קולות של בכי הומים בי..מתאבלים על כמות הייאוש המצטברת.. ומה יהיה עכשיו? ובדרכי חזרה אני מתנצלת בפני גופי אינספור פעמים.. מתחננת שיסלח לי על כל שגרמתי לו..מבטיחה לו שהפעם השתניתי..שלא אשלט יותר ע"י המחלה..שלא אגרום לו סבל.. אך הוא אינו מקשיב..לא כעת.. "אני נאלצת להעביר אותך רעב נוסף" אני לוחשת לו..מנסה להכין אותו לשינוי החדש... מנסה לגרום לו כמה שפחות להתרגש לנוכח פעולת האכילה.. ומה עכשיו אני שואלת? לאן מועדות פני? כמה עוד אוכל ללכת בדרך הזו שנראית לי כדרך ללא מוצא?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שבורה לרסיסים..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ערב טוב מתוקה..

    מחפשת מוצא
    08/12/2008

    אני קוראת את מילותייך וזולגות לי דמעות... הלוואי והיתה דרך טובה לנסות ולהרגיע את שעובר עלייך!! תנסי לנשום עמוק ולנסות להזיז הצידה את הקולות הכואבים שרצים במוחך, אל תישברי- העלייה הזאת היא בגלל ההרעבה שהיתה בך ולפי הדיאטנית שהיתה לי, זה יעצר.. אני מקווה שתצליחי להבין שזה הכל לטובה והכל למען החלמתך וחיסול המחלה הזאת.. שהורסת אותך.. אבל אולי במקום להרעיב את עצמך שוב ולתת למחלה להשתלט עלייך עוד פעם, תנסי לדבר עם הדיאטנית שלך ואולי תשנו את התפריט כדי שיהיה לך קל יותר ושלא תיפלי שוב.. עכשיו אני מבינה למה התכוונת כשרשמת לי שהיה לך יום נוראי ואני מצטערת לשמוע שכך המצב. אני גאה בך על הדרכים היפות שעשית עד היום, אני מזדהה איתך, עם כל מילה שלך ומבינה מהיכן הדברים מגיעים ולמה הם פה, אצלך בראש.. תזכרי שזה הכל מגיע מהשפעות המחלה ושיש ביכולתך לשנות אותם!! את חזקה, אמיצה ומדהימה בעיני- יש לך כוח אדיר שעוד לא ראיתי אצל אנשים אחרים.. אני מקווה שלא תפחיתי את התפריט ולא תקצצי בכמויות האוכל כי זה בשבילך ולמען עתידך!! אני שולחת לך חיוכים וחיבוקים שיהיה ערב טוב בינתיים אוהבת, מחפשת מוצא..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שירני

    נואשת
    08/12/2008

    יהיה בסדר! באמת!!! 10 חודשים של הרעבה הם לא דבר של מה בכך... ברור שהתוצאות של המחלה יהיו קשות וכואבות, אבל זה הדרך של הגוף לאזן את עצמו...ובסוף הוא יתאזן, הרי הוא חייב לעשות זאת! אני כל כך מבינה את הפחד הנוראי הזה מהרעב, אחרי שכבר חזרנו לאכול והגוף התרגל לאוכל, שוב מורידם בקלוריות וכל תחושה אפילו קטנטנה ביותר של רעב ישר מחזירה אותנו אחורה לימים שבהם הרעבנו את גופנו ונפשנו.. את חייבת להאמין שפנייך מועדות למקום טוב יותר, של בריאות ושפיות נפשית וגופנית! שירני... תהי חזקה! אני כאן אם את צריכה משהו... לילה טוב שירה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יקרות!

    שירן
    08/12/2008

    תודה על המילים החמות והחיזוקים שלכן! אין לכן מושג עד כמה זה חשוב לי לשמוע את זה מכן..באמת.. לא יודעת מאיפה הייתי מגייסת כוחות אם לא מהפורום הזה.. מחפשת מוצא- כשהתכוונתי להרעבה , התכוונתי למושג הזה כפי שהוא נתפס ב"עיני" מוחי.. מספיק שהדיאטנית הפחיתה לי בקל' ומהתפריט - ומבחינת המוח שלי זה נתפס שוב כהרעבה.. אני כ"כ פוחדת לחזור להיות רעבה שוב שרק ברגע שמפחיתים לי משהו <ולו הקטן ביותר!> מהתפריט אני חשה שוב פעם כי מדובר בהרעבה רצינית כמו בתקופת החולי.. אני ממש לא מתכוונת ולא מוכנה להרעיב את עצמי כמו פעם! להיפך, עם כל עלייה כזו אני רק מבינה כמה אני באמת שונאת את המחלה הזו וכמה היא מעולם לא הייתה לצידי כפי שטענה.. העלייה הבלתי נפסקת הזו פירושה נזק .. זה נזק שנגרם לי ע"י האנורקסיה ואני מבינה שהרעבה נוספת רק תחמיר את המצב ותגרום לגוף שלי עוד יותר לפחד ממני יותר ממה שהוא כבר פוחד :( תודה על המחמאות שלך.. באמת שהתרגשתי לקרוא את מה שכתבת..! גם את בן אדם חזק..<ואני לא אומרת את זה סתם> שירה - אני שומעת את המילה "איזון" כ"כ הרבה פעמים והיא נראית לי רחוקה ממני שנות אור.. כל שבוע אני רק מתייאשת מחדש.. ולא נותר לי אלא לפעול על פי הוראות הדיאטנית וללכת בעקבות שינוי התפריט שלה.. שאני נורא נורא פוחדת ממנו! אבל כנראה שאין ברירה..=/ מה איתך יקרה? איך את מסתדרת? יש שיפור כלשהו? שוב תודה, אתן מקסימות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יקרה

    מחפשת מוצא
    08/12/2008

    כיף לשמוע שלמרות הכל את יודעת מה הכי טוב בשבילך בצורה בריאה ושפויה.. אני מבינה את הייאוש שעוטף אותך, אך אל תתנו לו להסגר עלייך.. אני מקווה שמחר תקומי ליום חדש ופורח עם פחות חששות ודאגות.. שיהיה לילה טוב בינתיים אני פה בשבילך, מתי שאת צריכה שלך ובאהבה ובהערצה מחפשת מוצא..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ....

    שירן
    08/12/2008

    הדמעות לא נעצרות... אני חשה ברעב הזה שוב..ואיני יכולה להתמודד עימו.. עם הקולות המנקרים האלה..לא יכולה יותר.. לא יודעת איך אצליח לעבור את הלילה... אני מעדיפה לא להתעורר..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מתוקה!!!

    מחפשת מוצא
    08/12/2008

    אני נקרעת מבפנים כשאני קוראת את מילותייך! אל תגידי שאת לא רוצה להתעורר כי עמוק בפנים את שואפת לדברים טובים יותר.. יש לך חלומות ושאיפות שאני בטוחה שבתוך תוכך את לא תוותרי עליהם.. תנסי להיות חזקה כמו שאת יודעת ותלכי עם גופך לאן שיקח אותך, אם את רעבה תאכלי ואל תחשבי על זה, זה עוצר אותך ומדכא אותך וזה גם יפיל אותך בחזרה למקום שהייתי בו באותם 10 חודשים... אני מדברת רק מניסיון ומהעובדה שבגלל הטעויות האלה אני חולה כבר 11 שנה, אין יום שאני לא קמה בבוקר ואומרת לעצמי "היום תעשי את מה שגופך מבקש" ואין לילה שאני לא נרדמת עם דמעות.. לא הייתי רוצה לשמוע שכך הדבר גם אצלך!! את חזקה, את מדהימה ואת עשית דרך ארוכה בשביל שהיום תוותרי עליה!! תהיי חזקה ואני מזכירה לך שאני פה, בשבילך.. מחזקת אותך מרחוק באהבה וחיבה מחפשת מוצא..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שירן!

    נואשת
    09/12/2008

    בוקר טוב.... יום חדש ואחר וטוב יותר נגלה בפניך... איך עבר עלייך הלילה? שיהיה לך יום נעים שירה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שירן מה אגיד לך?????

    תקווה לבנה
    09/12/2008

    שירן..מה אגיד לך? אין לי מה להגיד לך...חוץ מלזכור את המטרה האמיתית ולא ליפול שבי אחרי הקולות ההרסניים והתחושה הקשה שאת מקבלת כרגע בטיפול הדיאטני. אני שולחת לך אנרגיות ליום טוב יותר, ומבטיחה לך שכבר מחר תקומי בצורה אחרת, חדשה יותר..ומוכנה לקבל את שירן הבריאה שככה צריכה להישאר..! שלך... תקווה לבנה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יקרות!!

    שירן
    09/12/2008

    תודה על התגובות המחזקות.. היה לי קשה מאוד אתמול בלילה..הבטן קרקרה לי ולא יכולתי להאזין לקולות הרעבים האלה.. בכל פעם שהם מופיעים אני נזכרת באותה תקופת רעב הרסנית.. קיבלתי טראומה מהרעב הזה.. כל רעב קטן מקבל אצלי תחושה של חור שנפער בי ומסרב להיסגר.. ובכל זאת ולמרות הכל הלכתי לכיוון המקרר ולקחתי משהו לאכול.. אני לא מסוגלת להרעיב את עצמי או חס וחלילה לישון רעבה.. החלטתי מזמן שלא לפעול כך יותר.. אני כבר לא יודעת מה לעשות נגד "החור" הזה ואיך להשביע אותו.. אני מרגישה ששובע לעולם לא יהיה בנמצא עבורי..שמגיע לי רק לרעוב..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום