מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מתי זה יגמר?לונה17/12/2008
שוב היו לי סיוטים בלילה. בזמן האחרון אני חולמת כל לילה שאני בולסת בלי הכרה דברים שמנים, פחממות, רטבים נוזלים לי על הסנטר, השמן נמרח לי על הפנים, אני לא רואה בעיניים. והכי נורא זה שבחלום אני רואה את עצמי מבחוץ. אני מתעוררת בבוקר בתחושה מאוד לא נעימה. אני נגעלת, אני מרגישה חייה, מפלצת, אני מתייסרת על מה שאכלתי, שונאת את עצמי, עד שאני תופסת מה קורה ואומרת לעצמי שזה היה רק חלום. הגוף שלי יצא קצת מאיזון. החילוף חומרים שלי האט משמעותית ואיתו גם העיכול. אם הייתי רגילה להכנס לשירותים בין 3 ל4 פעמים ביום, אז עכשיו זה הצטמצם לבין כלום לפעם ביום בערך. אני חושבת שזה קורה בגלל שהייתי רגילה לארוחה אחת ענקית בלילה ובשאר היום כלום או טיפה ועכשיו יש לי 3 ארוחות מסודרות ויותר קטנות ביום ואולי עוד איזה חטיף ביניים 1 ביום. אני מרגישה רע, אני מרגישה נפוחה, אני מגעילה את עצמי, הפיתוי להשקל, לקחת משלשים או להגביל את עצמי מבחינת אוכל גדול כלכך. אבל אני מחזיקה את עצמי כי אני יודעת שאפילו מחשבות על תפריטים של 200 קלוריות ביום או על בליסות ומשלשלים יחזירו אותי תוך רגע למעגל הנורא הזה שקל להכנס אליו וקשה לצאת ממנו. אני פשוט כלכך רוצה שזה יגמר. שזה יצא לי מהראש. לא רוצה לבכות יותר על איך שאני נראית, אני רוצה שקט, מהמחשבות האלו, מהנפיחות הזו, מהגועל, אני רוצה להרגיש יפה כבר ושההפרעה הזו תעזוב אותי. מפחיד אותי להגיד את זה כי בפעמים קודמות שאמרתי את זה, חזרתי להפרעה בזחילה גג כמה ימים אחרי. מקווה שהפעם זה יהיה שונה. טוב, אני יוצאת לעשן ואז להכין לעצמי צהריים. אגב הסיגריות הן לגמרי חלק משמעותי מההפרעה שלי, אני יודעת שהן מזרזות חילוף חומרים ועיכול. זה הכל חלק מהעניין... אבל אולי תשמחו לשמוע, שהחלטתי שאני הולכת להפחית משמעותית בעישון. השאיפת היא קודם כל לרדת ל4 סיגריות ביום, ואז ל3, ואז לנסות לא לעשן כל יום. פשוט להפוך את זה למשהו פחות אובססיבי, כמו השקילה, כי להשקל זה מותר, רק לא 10 פעמים ביום....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום לך לונה
שירה17/12/2008קודם כל אני רוצה להגיד עד כמה אני גאה בך על שאת לא מתדרדרת בחזרה, אלא נאבקת בכל הכוח ולא מוותרת! כל הכבוד לך! אני יודעת עד כמה זה קשה לך, ועד כמה התחושות וההרגשות לגבי הגוף הן מייסרות.... אבל את בדרך הנכונה, את מבריאה ומסגלת לעצמך אורח חיים בריא, שזה הכי חשוב! את צודקת כשאת אומרת שקל ליפול שוב להפרעות האלו, אבל הרבה יותר קשה לצאת מהן!!! את שוב ושוב צריכה להגיד לעצמך שאת לוקחת את הצעדים הנכונים, גם אם הצעדים הם קטנטנים, אבל הם יובילו אותך למקום הרבה יותר טוב.... בנוסף, אני חושבת שזה חשוב שאת מגבילה את עצמך בסיגריות, את בטח יודעת עד כמה זה לא בריא!!!! מה בנוגע לטיפול פסיכולוגי? מאחלת לך יום נעים וקל יותר שירה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשירה יקרה
לונה17/12/2008תודה על החיזוקים, עוזר לי המון לדעת שיש מישהו שתומך בהחלטות שלי. אני לא כלכך רוצה טיפול. אני מפחדת שזה יגביר את ההתעסקות שלי במחלה, ויגרום לי ליפול למקומות לא טובים שוב. לשבת מול אדם ולספר לו מה אכלתי וכאלה יכול לגרום לי מבוכה שתחדיר בי את הרצון לרזות שוב. כרגע אני במצב דיי יציב שמרגיש מוזר אבל אני יודעת בתוכי שהוא טוב ונכון. ואני מקבלת את התמיכה שלי מהפורום הזה שכלכך מדהים בעייני. שוב תודה, מאחלת לך יום נעים, מוצלח ובריא! (:
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלונה
שירן17/12/2008הזדהיתי כ"כ עם הדברים שכתבת.. הסיוטים האלה שיש לך אלה סיוטים מהם גם אני סובלת..:( גם אני חולמת פעמים רבות כי אני מאבדת שליטה על האוכל ואוכלת ללא היכר מאכלים שמנים מלאי שומן וקלוריות ומאבדת שליטה. זה מפחיד אני יודעת.. אבל כבר הבנתי שזה הדרך של המוח שלנו לבטא את הפחדים האמיתיים שלו.. וכל מה שאנחנו אוסרות על עצמינו ביום יום מתפרץ לנו בחלומות.. וככה זה תמיד.. לונה- חשוב מאוד שתפני לטיפול.. גם תזונתי וגם נפשי..עד שלא תנסי לא תדעי.. אני נמצאת כרגע בטיפול כבר כמה חודשים ואני רוצה להגיד לך שבכל פעם שיש לי טיפול אני מרגישה שכיף לי ללכת! אני אוהבת להיפגש עם הדיאטנית ולקבל ממנה את כל התמיכה שלה, לדבר עם העו"ס לספר לה מה עבר עלי ולשמוע גם ממנה כמה עצות חיוניות.. זה עוזר מאוד! וזה ממש לא רק לדבר על מה אכלת כמה ולמה.. זה הרבה הרבה מעבר.. אפילו אצל הדיאטנית שלי אנחנו מדברות על נושאים אחרים לגמרי שלא קשורים תמיד באוכל.. מה דעתך? שלך, שירן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלונה יקרה שאת
תקווה לבנה17/12/2008לונה, אמרתי לך כבר שאני מתה על השם שלך??? אגב גם אני דוברת ספרדית, מהמשפחה שלי..ואני מאוד אוהבת את השם הזה..יש בו משהו כל כך טוב, כל כך שלו, יש לו משמעות ענקית מבחינתי...לונה..ירח. אני מבינה שכעת את עוברת תקופה קשה עם כל ההחלמה שלך...אני יכולה להבין כל כך את הנפילות האלה שלך, במחשבה...לפעמים גם במחשבה יכול לשגע, אבל חייבים לזכור שמחר יתחיל יום חדש שנקום בו עם רגשות אחרים, יותר טובים..עם פחות כעס על עצמנו. את צריכה להבין שאת יכולה לעשות את השינוי..אני מבינה שהיית במעגל הרסני במשך תקופה לא קצרה, אבל את יכולה לצאת מהמגעל הזה, להבטיח את יציאתך ואת אי חזרתך לשם....את יכולה! נכון שזה קשה, ומדי פעם אפילו נראה בלתי אפשרי-אבל זה כן אפשרי...ללא שום ספק!! ואת בכלל-נשמעת לי כזאתי מקסימה ובנאדם מאוד טוב, לא יודעת למה-אבל זאתי ההרגשה שלי...ואני בטוחה שיש בך מלא מעלות, את חייבת להתחיל לראות אותם, הם הרבה יותר מאיך שאת נראית או מכמות האוכל שאת אוכלת או מהקילו או שניים... לונה, תמצאי את הגרעין המיוחד שלך, זה שמייחד אותך מכולן, אני בטוחה שיש כזה...ותתחילי לאהוב את עצמך, כי את אכן ראויה לאהבה מעצמך, תתייחסי לעצמך יותר בחמלה ופחות בכזאתי נוקשות. לונה, יש לך משפחה בארץ? מישהו יודע מה עובר עלייך? ותומך בך? וגם אם לא, זה לא סוף העולם...אנחנו פה, ואני מוכנה כל פעם שתרצי להיות פה בשבילך, רק תבקשי, או אפילו תאותתי...ויהיה לך מי שיכיל אותך!! אנרגיות טובות...אור.. אל תשכחי שהאור הבולט ביותר ברגעי החשכה-זהו אורו של הירח.. -לונה- שלך, תקווה לבנה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

