מחפשת מוצא יקרה!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מחפשת מוצא יקרה!
    קרן אור
    17/12/2008

    פשוט נגמר לי המקום בשרשור הקודם,אז אני מגיבה כאן..
    שמחתי לשמוע על ההתמודדות האמיצה שלך.אני יודעת ומבינה עד כמה קשה לך,אבל אני שמחה שאת נאחזת בעתיד הכולל משפחתיות על כל המשתמע ממנה.אני רוצה להגיד לך שילדים הם הכול בחיים.הם החוזק שלי ברגעים קשים,הם האהבה שלי והכיף שלי לפתוח כל בוקר את העיניים ולדעת כמה אני שמחה שלא ויתרתי אז להפרעה שלי,הכול מתגמד ליד המציאות האמיתית וההרגשה השייכתהזאת.אל תוותרי על העתיד הזה בשביל שום דבר.ובזמנים קשים כנסי לכאן ותקראי את כל מה שכתבת על השאיפות והרצונות שלך ותלחמי עליהם.כי זה שווה כל קושי עכשוי שאת חווה כרגע.
    אני מקווה שהשפעת שתקפה אותך בשבוע שחלף כבר עזבה אותך,ושמיום ליום את תלכי ותתחזקי הן נפשית והן פיזית.

    תחזיקי מעמד!
    שלך,
    קרן אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מחפשת מוצא יקרה!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרן אור היקרה!!

    מחפשת מוצא
    17/12/2008

    את לא יכולה להבין מה המילים שלך עושות לי... את מעודדת ודברייך העלו דמעות של אושר בעיני! ההיאחזות שלי בעתיד ובילדים מחזיקה אותי ואני חושבת שבלעדי זה לא הייתי מצליחה להתחזק ולהלחם, לכן אני לוקחת את כל הויטמינים ותוספי המזון שהגוף שלי איבד, לכן אני עושה פעילות ספורטיבית מינימלית ומשתדלת לאכול כדי להתחזק.. לפעמים אני חושבת ושואלת את עצמי- איפה היו המחשבות המחזקות האלה עד היום? אבל, אני מאמינה שהראש שלי פשוט היה במקום אחר, חולה יותר.. השפעת עוד לא עזבה אותי לגמרי, אני עדיין מצוננת וחלשה וזאת באסה נוראית, אבל אני מאמינה שמה שלא הורג אותנו- מכשל והגוף מפה יכול רק להתחזק ולהחלים! אני מקווה שאצלך הכל בסדר.. הבנתי שהיו לך כמה ימים קשים.. מקווה שהדברים יעברו בשלום ושתתחזקי ותמשיכי להיות מי שאת- מקסימה, מדהימה ותומכת!! שלך, מחפשת מוצא..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יקרה,

    קרן אור
    17/12/2008

    שמחה שהצלחתי לגעת באותם מקומות של אושר בתוכך,מי ייתן ומיום ליום המקומות הללו יתפסו את מקומו של המקום החולה,. אני מאמינה שכשיש מטרה מגיעים אליה.ואני שמחה לקחת חלק במקום הבריא הזה אצלך.
    אל תחיי בעבר,זה לא ממש משנה היכן היו הקולות או הכוחות האלו,כל שמשנה הוא שעכשיו הם קיימים ושצריך לעשות ככל הניתן כדי לגרום להם להישאר ולהתקיים.
    אני שמחה לשמוע שאת דואגת לגוף שלך,ואני מאמינה שהוא בעתיד יחזיר לך באושר הנפשי שתשיגי דרכו.(וסתם הערה:זה חיוני לקחת תוספי מזון להחזיר לגוף את שאיבד,אבל זה כאמור לא תחליף לאכול,את יודעת זאת,נכון??).
    תרגישי טוב ותתחזקי,ותזהרי שם עם ההתעמלות עכשיו שאת לא מרגישה טוב.
    אכן היו לי כמה ימים קשים,אך הם מאחוריי ופניי קדימה להמשך.תודה על המחמאות.
    שלך,
    קרן אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום