קשה לי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קשה לי
    שירן
    17/12/2008

    לא יודעת מה קורה לי בזמן האחרון.. אני מרגישה שאני צועדת כמה וכמה צעדים אחורה ... אין לי ביטחון בעצמי, במראה שלי, ביכולות שלי.. האנורקסיה לקחת הכל.. פשוט הכל.. היום החלטתי עם כל הפחד והכאב שלי לוותר על פעילות גופנית.. ההחלטה הזו הגיעה בעקבות ניסיון שלי היום לרכוב על אופניים <דבר שאני די אוהבת> וכל הדרך הרגשתי נורא וממש סבלתי.. לא נהניתי מהרכיבה בכלל, כל הנסיעה הייתי מודעת לעצמי ולגוף שלי ועוצמת הכישלון שבחוסר הכושר הפיזי שלי הייתי פשוט עצומה.. הרגשתי רק יותר כישלון כשלא הצלחתי לדווש מהר יותר, חשבתי על שריפת קלוריות כל הדרך.. ואז הבנתי בעצם שאני פשוט עושה לעצמי עוול.. באמצע הדרך החלטתי שזהו.. נעצרתי בצד הכביש ואמרתי לעצמי: "אני חוזרת הבייתה".. חזרתי הבייתה בתחושה פשוט נוראית..ששום דבר לא יסתדר ומה אעשה כדי לבלום את העלייה הזאת אם אפילו פעילות איני מסוגלת לבצע? אני נחושה בדעתי להפסיק להתאכזר אל עצמי כ"כ הרבה.. והפעילות הזו מבחינתי היא התאכזרות לשמה בעצמי.. והרי כבר סבלתי די והותר.. אך תחושת הכישלון העצמי והפחד האימתני לא מרפים ממני.. אני בטוחה שעצם העובדה שהצלחתי לשמור על משקלי בשבוע שעבר הייתה נעוצה בפעילות שביצעתי.. והשבוע לא אבצע שום פעילות ואין לי מושג איך אספוג עלייה נוספת.. לא אעמוד בזה.. וה-3 ק"ג המיותרים שגופי החליט לשמר לעצמו שהם מעל למשקל התקין- מציקים לי מאוד! איני יכולה להימנע מזה... הם מורגשים בבגדים שלי, בלב שלי ובעיקר בראש החולה שלי..שלא מספיק לחשוב עליהם באובססיה.. אני מנסה תמיד ללבוש בגדים שנוחים לי, שלא צמודים עלי כ"כ אך עדיין אני מרגישה שאני מעלימה מעיני במרמה את אותם 3 ק"ג עודפים שכ"כ מציקים לי.. שאני מרמה את עצמי.. אני כל הזמן מרגישה שלא מגיע לי..פוחדת להינטש כבעבר.. אפילו לדבר בטלפון אין לי חשק..גם לא עם חברות ואנשים שקרובים לי.. אין לי חשק להניע את עצמי.. מעין מוות פנימי .. <ואני לוקחת כדורים נגד דיכאון אבל הם לא עוזרים לי במלואם> אני כבר לא יודעת אם יש טעם למה שאני כותבת פה.. המילים במילא מתנדפות..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קשה לי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוקר טוב שירני!

    קרן אור
    18/12/2008

    אתחיל מהסוף-נראה לי שהפחד האמיתי שלך לוותר ולהרפות מה"א שלך נעוצה בפחד להינטש\לנטוש גם אותה.זה בוודאי נעוץ בעברך.מי נטש אותך יקרה,פרט לחברות??אני חושבת שאת כותבת את זה לשתינו וחשוב לטפל בשורש הזה,כי כשאנחנו מפחדים להישאר לבד,אפילו כשאנחנו יודעות שאנחנו נשארות עם משהו רע,אנחנו לא נרפה ממנו עד שלא נתיר את המחסום הזה ונבין שדווקא המקום הזה,המוכר כביכול כ"כ,הוא זה שממית עלינו את השואה הפנימית שלנו והוא זה שגורם לנו להרחיק את הקרוביםאלינו,מפחד שאם ניתן להם להתקרב הם יערערו את המקום החולה שבתוכנו(ובצדק) ויעוררו תחושות שאנחנו לא יודעות לקבל של הבנה,אהבה שלא תלויה בדבר,והיכולת לאהוב.וזה כפי שאת יודעת הדבר שהכי חסר לנו.אל תיפלי במקום הזה,שירן.אל תתני למחלה להמשיך ולהשלות אותך שכמה קילוגרמים יעשו בשבילך את ההבדל ויגרמו לך לחוש אחרת ממה שאת מתארת כרגע.
    ועם כל זאת,אני שמחה לשמוע שהקשבת לגוף שלך והפסקת את האופניים אתמול.זה מראה כמה כוח יש בך וזה משהו שלא ניתן לכמת במספר.

    חיזקי ואימצי,
    קרן אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרן אור

    שירן
    18/12/2008

    מי נטש אותי את שואלת? הייתה תקופה ארוכה שהרגשתי נטישה מצד אמי..היא לא הקשיבה לי ולבעיותיי ותמיד זלזלה בהם ובעוצמת הסבל שלי..פיתחתי בתשומת הלב שלה תלות עם הזמן שעד היום אני מרגישה כי ללא המחלה היא תחדל מהתייחסותה אלי.. אבל אני לאט לאט לומדת להרפות מזה..לומדת להבין שמי שרוצה לעזור לי יעזור ומי שלא- זה גם בסדר.. הכי חשוב שאני אשאר שם בשביל עצמי... משום מה יש לי תחושה חזקה מאוד שה-3 ק"ג הם אלו שמפרידים ביני לבין ההתגברות הטוטאלית על המחלה.. אבל אני יודעת שאולי זאת אשליה בעצם.. מאוחר יותר אני אעדכן תובנה חדשה שכתבתי אתמול.. אוהבת, שירן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שירני אהובה

    לונה
    18/12/2008

    אני מבינה.. גם לי יש את האנשים האלה שאני מרגישה שאם אני לא אראה כמו שלד הם לא יהבו אותי ויפסיקו לדאוג לי. אז קודם כל אם אין אני לי מי לי- אף אחד לא יודע לשמור, להגן ולהקשיב לצרכים שלך יותר טוב ממך!שמרי על עצמך, תאהבי את עצמך ותטפלי בעצמך קודם כל, והאנרגיות הבריאות והחזקות שלך יזמנו אנשים טובים ואמיתיים שאוהבים אותך בגלל האדם שאת מאחורי הה"א. אני מבטיחה לך שאהיה פה תמיד לצידך אם תרצי בכך. ועוד דבר. דמייני גוש צהבהב, מהול בקצת מים, די סתמי, לא חיוני בשום דבר, אם הייתי שואלת אותך מה תתני לי בתמורה אליו היית אומרת "כלום!" אז ככה בערך נראים ה3 קילו האלה אם אוספים אותם מכל הגוף שלך ומחברים אותם לגוש אחד. והגוש שומן הזה, גוש של חומר מוצק ומטומטם, גורם לך, לי, ולעוד כלכך הרבה בחורות ובחורים בעולם לסכן את הבריאות הנפשית והפיסית שלהם! שירן יפה ויקרה כלכך, אני כלכך גאה בך על הדרך שעשית ועל הנצחונות שלך כנגד המחלה. אבל מחכים לך עוד הרבה נצחונות, זה לעולם לא נגמר, ואני ממש לא מתכוונת לזה במובן השלילי! ככל שמתקדמים בחיים, מנצחים עוד פחד, עוד הרגל רע, מוצאים עוד אדם אהוב, מסיימים שלב מסויים, כל החיים מלאים בנצחונות, על המחלה, על אנשים לא טובים, על מסגרות קשות ומלחיצות, על עצמך, וכל הנצחונות האלה מלווים בתחושבת סיפוק, תחושת התחזקות. אני אומרת לך מהנסיון האישי שלי- תני לעצמך את הזכות לחוות את כל הנצחונות שמגיעים לך. את אדם כלכך יקר ושווה ערך בחיים האלה, ערכך לעולם זה יהיה נמוך מערכו של אף אדם אחר. חייכי, האמיני בעצמך, את בדרך הנכונה! כולנו יודעים שחלק מהמחלה נשארת תמיד. אבל עם הרבה מוטיבציה ותמיכה נכונה, החלק הזה רק הולך ומתגמד אל מוך העוצמה שלך כאדם בריא. הגוף שלך יתאזן בסופו של דבר וכך גם של כולנו. נראה לי שזה שווה את הציפייה והחכיון (: יום טוב ורגוע, נשיקות וחיבוקים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לונה יקרה ומקסימה!

    שירן
    18/12/2008

    את כותבת כל כך יפה!! למילים שלך יש כוח עצום אין לך מושג עד כמה! ואני רק מתחזקת מהם.. תודה יקרה על מילותייך.. את כ"כ צודקת.. אני אנסה להסתכל על 3 הק"ג האלה כאל גוש צהוב חסר ערך כפי שתיארת.. למרות שלפעמים אני רואה בהם כהרבה הרבה יותר.. אבל אני אשתדל לעשות את השינוי הזה.. למען עצמי ולמען הבריאות הנפשית והפיזית שלי.. אוהבת, שירן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לונה מקסימה!

    קרן אור
    18/12/2008

    אמרתי לך כבר כמה אני מעריכה את זוית ההסתכלות החדשה שסיגלת לך על דברים בחיים??מדהימה! כ"כ הרבה כוחות.
    נפעמתי ממה שכתבת לשירן.כל הכבוד!
    קרן אור.

    אגב לונה,האם אפשר לשאול בת כמה את ומה את עושה בחייך??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרן אור יקרה

    לונה
    18/12/2008

    תודה רבה על המחמאה, הסמקתי (: אני בת 18, אני מחכה לגיוס שיהיה בעוד כמה חודשים. אני מתעסקת בחיי באומנות. אני שרה, משחקת, רוקדת, כותבת. אם מעניין אותך אני אשים פה איזה כמה דברים שכתבתי. אוהבת המון. באמת שאת מדהימה! סופ"ש נעים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לונה יקירה

    קרן אור
    19/12/2008

    תודה על המענה..שאלתי כי בכתיבה שלך יש משהו מאוד בוגר וזה סיקרן אותי.
    אני מאוד מחוברת לאומנות בעיניי זאת מתנה רבת ערך,ואני שמחה שאת מכירה בה.(אני כותבת המון שירה ובכלל,מוזיקה וריקוד הם אהבת חיי..)
    ואני יותר מאשמח אם תשימי כאן דברים שכתבת,אם זה מתאים לך.

    שלך,
    קרן אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרן אור יקרה

    לונה
    19/12/2008

    ניסיתי לשלוח 3 פעמים הודעה עם כמה מהשירים שלי ומשום מה ההודעות לא מופיעות בפורום. אני אנסה שוב בהזדמנות אחרת. שיהיה לך יום נפלא(:

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום