קרן אור היקרה!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קרן אור היקרה!
    שירן
    18/12/2008

    הבנתי שהיום זהו יום הולדתך <אני טועה?> אם כן אז רציתי לאחל לך המון מזל טוב! מכל הלב.. כי זה מגיע לך! את בן אדם מקסים ולא ראיתי בשום פורום אדם כמוך שתומך כ"כ ועוזר! מאחלת לך את מיטב הבריאות הפיזית והנפשית כאחד..שתתחזקי מכל מכשול שלך ותעברי אותו בגבורה! שחיוכים לא יחסרו לך וגם לא כוחות...אף פעם.. תמשיכי לעשות את העבודה המדהימה והקדושה שאת עושה כאן..זאת באמת מצווה גדולה.. שתדעי שאנחנו כאן כולם מאחלות לך רפואה שלמה ואין לנו ספק שבסוף תחלימי..כי את חזקה ותמיד היית.. אוהבת , שירן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קרן אור היקרה!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוקר טוב שירני!

    קרן אור
    19/12/2008

    אכן אתמול היה יום הולדתי וחגגתי אותי בחברת המשפחה הקרובה מאוד..היה לי ממש כיף.ואני דובקת במצב רוח הזה גם היום,כי עוד מחכה לי היום בילוי בערב עם בעלי בעוד הילדים ילונו אצל הוריי...(דבר ששנים לא קרה).
    לגביי אתמול-אני חושבת שדווקא ניתן להסתכל על מה שקרה בצורה חיובית כיוון שאם תשימי לב כל מה שקורה לך רק ממחיש כמה המחלה כבר לא חלק ממך,כמה היא רק מזיקה לך,כמה היא מבודדת אותך,וכמה בניגוד לעבר היא גורמת לך להרגיש רע עם עצמך עוד יותר..שונה...-בדיוק המקום שאפשר להתחיל ממנו לשנוא אותה ולהילחם נגדה.את החלטת כבר,ואת יודעת מה לעשות,ואת גם מספרת לנו שבסופו של דבר את עושה זאת.נכון,זה עדיין לא ספונטני,ואת עדיין מונעת ממקום של היצמדות לתפריט מתוך פחד,אבל לפחות את לא מחסירה מעצמך כלום,וזה חשוב מאוד.לאט לאט את תלמדי גם לפרגן לעצמך דברים שכרגע הם בבחינת איסור עבורך(ותגלי יחד עם זאת שלא קרה כלום מלהתיר קצת את הרסן..).תתייחסי אל הקולות כאלו שיציבותם התערערה ותמשיכי להילחם בהם בדיוק כפי שאת עושה,עד שחומות ההגנה יתרסקו והם יעזבו אותך(או לפחות יהפכו לכאלו שלא משפיעים על יומך וניתן להרגיע אותם במהירות..)
    מאחלת לך סוף שבוע הכי מדהים שתרצי בשביל עצמך,
    שלך,
    קרן אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום