מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מחנקלין02/01/2009
אני רוצה לדבר, אני רוצה לכתוב..כי אני מרגישה שעוד שניה אני מתפוצצת. לא טוב לי, אני מרגישה כובד וחוסר מנוחה וריקנות איומה. לא פעם קראתי בהודעות שלכן מחמאות אלי, כעת אני רוצה לומר לכן שאתן טועות...שום מחמאה אינה מגיעה לי, אני עלובה, עלובה יותר מכפי שאתן חושבות. אני אינני שונאת את גופי, אני שונאת את נפשי יותר מהכל עכשיו.. לא רוצה להיות מחוברת לנשמה הרסנית כמוני, לא מגיע לי להיות מחוברת אליה, אני הרסנית. אני רוצה לכתוב ולכתוב ולכתוב ולהוציא ממני הכל, ולא יודעת כיצד עושים את זה בפורום. אני כותבת וכותבת שרות שלמות ומוחקת...ואז שואלת את עצמי בעצם למה מחקתי. אני יושבת פה מול מסך המחשב ורוצה להוציא מעצמי את הכל על מנת שאוכל אולי להתנקות ככה, אבל אפילו לכתוב אינני מסוגלת....ורק בא לי לבכות ושמישהו יחבק אותי, אבל המחשבות האלה על החיבוק ועל הרצון להיות עטופה ומוגנת, מתי הן יצאו ממני כבר??? חשבתי שכבר עברתי את זה..למדתי לקבל מהנתינה, וכעת אין לי יותר כוח לעצמי, אין לי כוח להביט לעצמי למקומות העמוקים שבי, וכנראה הצירוף "אין לי כוח" אינו מדוייק..אבל זה מה שיוצא לי כרגע. אני חנוקה. עכשיו אני אלך, אני רק מקווה שלא הבהלתי אתכן. לילה טוב וחלומות פז, תקווה לבנה...... וכעת אני לא מרגישה בכלל לבנה, להפך, אני מרגישה ממש עכורה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יקרה...
מחפשת מוצא02/01/2009כואב לי כשאני קוראת את דברייך, אך גם מבינה אותך. גם אני מרגישה כך לפעמים, אבל נראה לי שאת ממש מחמירה עם עצמך. עצוב לי שזה כך!! אני באמת מבינה לליבך וזה טוב שאת כותבת ומשחררת. לדעתי, אסור לשמור יותר מידי דברים בפנים כי בסוף אנחנו נסבול והכל יתפוצץ. זה חשוב וטוב שאת משתחררת!! אם היית לידי הייתי נותנת לך חיבוק גדול כי מנסיוני, שגם אני הייתי מקבלת חיבוק גדול בימים קשים, זה עוזר וזה לא משנה ממי זה מגיע העיקר שזה בא ומחזק. המחמאות שאת מקבלת פה בפורום מגיעות לך מאוד רק בגלל שאת תומכת, מחזקת וכנה. בעיני את לא עלובה את מדהימה ומגיע לך עוד אלפים של מחמאות.. אני יכולה לשאול מה קרה? כמובן שאת לא חייבת לענות... אני רוצה לשלוח לך נשיקות וחיבוקים כדי שיהיה לך יותר קל.. שיהיה לך לילה טוב וחלומות פז! שלך, מחפשת מוצא...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתקווה לבנה יקרה!!!
שירן02/01/2009כמה עצב..כ"כ כאב לי לקרוא שככה את מרגישה.. אני שמחה לומר לך אבל שאת טועה!! את לא עלובה!! ומגיעות לך המון המון מחמאות מאיתנו! ולא רק מאיתנו כי אין לי ספק שגם במציאות את בן אדם מדהים וחכם! אני יודעת שזה בטח לא כ"כ עוזר שאני אומרת לך ההיפך ממה שאת חושבת על עצמך, כי אחרי הכל קשה מאוד להתווכח עם הרגשות והמחשבות שלנו על עצמנו.. אבל אני חייבת לומר לך שאת פשוט טועה.. ושאת מחמירה עם עצמך..כי את בן אדם טוב ומקסים, חכמה ואוהבת לעזור.. וזה תכונות שאין אותן להרבה אנשים! ואת צריכה להוקיר את התכונות הללו שלך למרות שקשה לך ושהנפש שלך הרסנית כמו שאת חושבת.. ואני לא באה להתווכח איתך על העובדה הזו.. כי אני יודעת בדיוק מה זו נפש הרסנית- יש לי אחת כזאת בעצמי.. נכון שזה מאוד קשה "לסחוב" נפש כזו אבל חשוב שנדע להבחין בין מה שאמת נכון לבין מה שלא.. ומה שהמוח שלנו גורם לנו לחשוב על עצמנו זה לא בהכרח נכון.. עובדה שאחרים אומרים לך שאת לגמרי ההיפך ממה שאת חושבת ומרגישה לגבי עצמך..ואני לא חושבת שהם אומרים לך סתם.. אני באופן אישי לא אמרתי סתם את מה שאמרתי לעיל.. אני באמת חושבת שאת כזו.. ומיותר שאציין אפילו כמה טוב שאת כאן! וכמה ההודעות והמילים שלך עוזרות!! ולא רק לי, אלא לכל הבנות.. לא כל אחד מסוגל לתת את ההקרבה הזו והעזרה שאת וקרן אור מעניקות לנו כאן.. מזמנכן ומהלב הרחב שלכן.. אני אישית לא לוקחת את זה כמובן מאליו. העובדה שהיית בגיהנום הזה שאנחנו עוברות ושאת חוזרת למקום הכואב הזה כדי לעזור ולהוציא עוד בנות מהגיהנום- זה מדהים בעיניי! תראי כמה תכונות טובות יש בך.. :) לכולנו יש רגעי שבר וחולשה.. וזה בסדר.. אני לא רוצה שתחשבי שאני באה לשפוט את מה שאת מרגישה.. מותר גם לך להישבר..ולחשוב רע על עצמך ולהרגיש רע עם עצמך.. אבל החוכמה היא לא ליפול לתוך המלכודת של המחשבות האלה.. כי הן לא תמיד נכונות..והן נובעות ממצב רוח רע ולא יותר. ובמקרה שלך- אני יכולה לומר לך שמה שאת מרגישה וחושבת על עצמך- זה באמת לא נכון ואובייקטיבי.. אני מצליחה לראות בך המון דברים טובים! ומקווה שהצלחתי לגרום לך לראות אותם גם בעצמך.. אני מצטרפת לשאלה של מחפשת מוצא.. אני אשמח אם תשתפי אותנו ותאמרי לנו מה עובר עליך.. אפילו שאת כאן כדי לעזור לאחרים- גם אנחנו כאן כדי לעזור לך ולקרן אור..לנסות להחזיר במקצת את כל התמיכה שאתן מעניקות לנו.. אז תרגישי חופשי.. *חיבוק גדול* שירן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

