מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מקסימות שאתן!קרן אור10/01/2009
רציתי לעדכן שהזמינות שלי השבוע תהיה נמוכה יותר כי לפניי שבוע של הקרנות במהלכם אשהה בבי"ח עד הצהריים כל יום,ויכול להיות שכוחי לא יעמוד לי ולא אצליח להיכנס לכאן כל יום.
אבל אני אלווה אותכן ברוחי ומקווה לחזור ולקרוא שעבר על כל אחת ואחת מכן שבוע טוב יותר.
שרק יעבור לנו מהר.
שלכן ואיתכן תמיד,
קרן אור.
מחפשת מוצא-נעלמת לי מהפורום בימים האחרונים,ויש משהו בשתיקה הרועמת הזאת שמפחיד אותי..אשמח אם תכתבי כאן כמה מילים שאדע מה שלומך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אהובתנו
לונה11/01/2009תרגישי טוב, תתרכזי בלדאוג לגוף שלך ולנוח. ולא נורא אם לא תכנסי לכאן כל יום. כי הוויתך וליבך כאן תמיד, ואנחנו כאן כדי לענות אחת לשנייה. אוהבת המון. מאחלת לך רק בריאות. המון אהבה, הערכה והערצה- לונה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקרן אור
שירה11/01/2009יקרה שלי! אני מקווה שהטיפולים יעברו מהר ושתרגישי טוב במהרה!!! אני נושאת תפילה שהטיפולים יעזרו ושתבריאי.... אוהבת המון שירה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלקרן אור המדהימה
מחפשת מוצא11/01/2009הי, קודם כל, אני מקווה שההקרנות יעברו ושהכל כבר יהיה מאחורייך!! כואב לי שלפעמים יש מצבים שלא מגיעים לנו והם עדיין קורים.. לא מגיע לך להיות במצב הזה ואני מקווה שהוא יחלוף מהר וששוב תהיי בריאה!! אני נעלמתי כי המצב שלי על הפנים והרגשתי לא בנוח להתבכיין, הרגשתי שאני צריכה קצת זמן עם עצמי, אפילו שהדבר הכי טוב שקרה לי הוא התמיכה שלך ושל הבנות פה בפורום! היה לי התקף חרדה קשה כנראה בגלל שמאוד קשה לי עם האכילה. היתה לי הרגשה שזה יגיע פשוט לא ידעתי מתי. אני יודעת שלברוח זה לא הפתרון אבל התביישתי מעצמי וממה שקורה איתי. דחו לי את הפגישה לתחילת החודש הבא בטענה שיש להם קצת בלאגן במקום ועומס. אני מבינה, אבל זה עצוב וקשה לי גם ככה ואין הרבה אנשים שאני יכולה לשתף אותם במה שעובר עליי. בכל מקרה, אחרי ההתקף הזה, הרופאה המדהימה שלי קפצה אלי ושוחחה עם המרפאה אליה אני נכנסת ובתיאום איתם, היא החזירה אותי לטיפול התרופתי, לפבוקסיל. אז עוד יש בי תקווה!! בינתיים קשה לי לצאת מהבית וקשה לי לראות אנשים, קשה לי ללכת לישון וקשה לי לקום בבוקר ואני כותבת את הדברים עם דמעות בעיניים כי פשוט כבר אין לי כוח יותר למצב המגעיל הזה ולרחמים העצמיים האלה שעוטפים אותי ברגעים הקשים. אני מרגישה כלואה ואני לא מוצאת את המפתח שיוציא אותי החוצה.. מקווה שתרגישי טוב ובקרוב ואני שמחה שאת זוכרת אותי ושאת פה בשבילי כי זה נותן הרגשה טובה. שלך ובאהבה, מחפשת מוצא...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקרן אור המקסימה
שירן11/01/2009תרגישי נוח - אנחנו מבינות אותך ויודעות שאת תמיד נמצאת איתנו גם כשאת אינך כותבת כאן יום יום. אני מאחלת לך שהטיפולים האלה סוף סוף יעזרו ושלא תזדקקי להם יותר אף פעם!! שיהיה לך הרבה כוח להתמודד מולם ושאופטימיות לא תחסר לך.. לא זוכרת אם אמרתי לך או לא- אבל את אחד האנשים החזקים שיצא לי להכיר אי פעם!! את מעוררת הערצה בעיניי.. תנוחי, קחי לעצמך את כל הזמן הדרוש כדי להירפא .. אנחנו כאן נחכה לך תמיד ונשמח גם לצאת לעזרתך כשרק תצטרכי.. רק בריאות יקרה! שירן..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

