קרן אור ושירן המקסימות...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קרן אור ושירן המקסימות...
    מחפשת מוצא
    19/01/2009

    מה שלומכן יקרות? קרן אור- אני שמחה לשמוע שאת אחרי ההקרנות והכאב ושעכשיו הכל קצת יותר טוב! :) אני נעלמתי מהרבה סיבות שנשמעות כמו תירוץ אחד גדול. גם הייתי חולה, גם הלימודים, גם העבודה, אבל בעיקר, הרגשתי שאני זקוקה לשקט, להתרחק מהכל, להתנתק!! ניסיתי לתת את כל מה שיש בי כדי להילחם ואני מרגישה לפעמים, ששום דבר לא זז, שהכל עומד במקום. כל פעם שאני עושה צעד מטורף (שלוקח ממני את כל כוחותיי) למען החלמתי אני מגיעה לנקודת שבירה. אני כ"כ מתביישת בעצמי ומהבן אדם שנהייתי ואני כועסת על מה שעשיתי לעצמי. אני מרגישה כ"כ מטומטמת וכ"כ פגועה.. לפעמים כבר לא בא לי יותר להמשיך.. אני מרגישה בתוך לופ שלא נגמר, כי אני אשמה במצב בו אני נמצאת וכל פעם שאני מנסה לטפס למעלה מתחזקים בי רגשות האשמה על כך ואני מרגישה שלא מגיע לי ושוב, לא מגיע לי!! אני שמחה על כך שלפחות עוד יש בי קול בריא שמנסה לעודד ולהגיד שכן מגיע לי!! אני פשוט מרגישה חלשה ומבולבלת... שירן- אני מתנצלת שלקח לי הרבה זמן להגיב.. מקווה שתצליחי להבין אותי. אני מקשיבה לך, אך הדברים נראים כ"כ רחוקים ממני. מתי אגיע ליום שבו המשקל יתייצב ולא יעלה? התי אגיע ליום בו ארגיש טוב עם עצמי ועם איך שאני נראית? הדברים האלו שוברים אותי כי אני לא מצליחה לראות אותם וזה כואב.. הטיפול שלי נדחה לתחילת חודש פברואר וזה יצר אצלי בלאגן כי כ"כ חיכיתי לזה. אני לא מסתכלת במראה כי נמאס לי לבכות כל פעם מחדש, זה פשוט עושה לי רע, אבל התחושות הנוראיות לא עוזבות אותי. פשוט מתעקשות להישאר! אני מקווה שאצלך הדברים מסתדרים יותר טוב ושהכל טוב... מה איתך? איך הולך בפגישות? שיהיה לכן ערב נעים ומקווה לשמוע רק דברים טובים ושמחים!! שלכן ובאהבה, מחפשת מוצא..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קרן אור ושירן המקסימות...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחפשת מוצא היקרה

    שירן
    20/01/2009

    אין לך מה להרגיש רע עם עצמך על כך שאת "נעלמת" לפעמים מבלי לומר דבר או לא מגיבה בזמנים.. אהיה כנה איתך- זאת תחושה שמלווה גם אותי כאשר איני נכנסת לכאן יום ביומו. אך אני מבינה מאיפה זה בא.. אני מבינה ומזדהה עם הצורך שלך גם לפסק זמן קצר מהדיבור וההתעסקות במחלה.. וזה לא שהפורום הזה חס וחלילה מצטייר לרעה..להיפך.. אבל את בטח יודעת שגם כשמדובר בתמיכה ובדיבורים על החלמה- עדיין, מעורבת כאן המחלה וקשה לנו עם זה.. אז תרגישי בנוח להיכנס לכאן כשתחפצי. גם אני אעשה כך.. עלינו להיות סלחניות עם עצמנו...ולהבין מאיפה זה מגיע.. <קרן אור, אני מקווה שאת לא מפרשת את דבריי בצורה שלילית ושהבנת את כוונתי..לא הייתי רוצה שתחשבי שיש לי דבר ולו אחד כנגד הפורום הזה..להיפך, הפורום הזה הוא אחד הדברים שמצליחים לשמור על שפיותי ברגעים קשים אלו של התמודדות והחלמה> אני מבינה את התסכול שלך בכך שדחו לך את הטיפול לתחילת פברואר..ואת הצורך העז שלך כבר להתחיל.. אבל רק עוד סבלנות <שאני יודעת שבטח כבר נגמרה לך> וזה יגיע.. עוד מעט כבר לא תהיי לבד בתוך הגיהנום הזה <וגם עכשיו את לא לבד מבחינתי..יש לך תמיד כאן אותנו לעזר> ויהיו אנשי מקצוע שיעזרו לך ביעילות רבה.. אין לי ספק בכך.. בקשר לדימוי הגוף- גם אני כעת לא מרוצה מהגוף שלי.. קשה לי עם המשקל הפתאומי הזה שהגוף סיגל לעצמו.. אבל אני ממשיכה קדימה למרות הכל ומתנסה גם בדברים חדשים.. אתמול הייתי באירוע והלך לי די טוב למרות כל הציפיות.. היה לי קצת קשה עם האוכל אבל איך אני תמיד אומרת??- מבחן התוצאה! ומבחן התוצאה שלי היה שאכלתי והתנסיתי בכל מה שרציתי. אכלתי כאחד האדם באירוע המשפחתי הזה.. וההרגשה שבאה לאחר מכן הייתה אופורית! הרגשתי שהניצחון בידי ולא בידי האנורקסיה .. יקרה, גם את תגיעי לימים כאלו..ואף לטובים יותר..!! את כרגע נמצאת במצב שאינך יודעת כיצד ואיך לפעול וזה בסדר.. אל תהיי קשה עם עצמך.. עם הטיפול את תראי שדברים ישתנו ואת תעשי דברים שלא חלמת לעשותם אפילו בכיוון האכילה. שלך, שירן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שירן מתוקה..

    מחפשת מוצא
    21/01/2009

    תודה! אין לך מושג ולי אין את המילים לספר לך כמה חשוב לי שאת כאן. את מעודדת ומעלה חיוך על פניי. את מדהימה.. בקצרה אספר לך שהמצב אצלי, פחות או יותר, יותר טוב ושבאופן כללי הכל בסדר. הרחבתי לקרן אור ואשמח אם תיכנסי, תקראי ותתני לי את חוות דעתך.. ומה איתך? איך עוברים עלייך הימים? שיהיה לך ערב מקסים. שלך, מחפשת מוצא..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום