קרן אור היקרה:

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קרן אור היקרה:
    תקווה
    01/02/2009

    היום היה לי מבחן בתנ"ך שהיה יחסית קשה אבל ידעתי את החומר- אני פשוט לא אוכלת מספיק בזמן האחרון כדי להתרכז כמו שצריך... אני משתדלת לאכול באמת שכן אבל פשוט קשה לי לעשות את זה .. יש גבול לכמה שאני יכולה לעשות, אני פשוט לא מצליחה לצאת מזה- אני כבר לא בטוחה מה כדאי לעשות.. תקווה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קרן אור היקרה:

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תקווה יקרה

    קרן אור
    01/02/2009

    הצעד הראשון והחשוב ביותר הוא לקבל החלטה.כי לי נראה שעוד לא החלטת.מצד אחד,ברור לך שאת משלמת את המחיר בגין הפרעת האכילה שלך,ומצד שני-את לא ממש רוצה לשחרר.
    מה את מצפה שאגיד לך??שאתן לך אישור להמשיך בדרך הזאת,שאראה אותך עומדת מעל התהום ואשתוק??כך או כך,בכל מקרה אם תחליטי לקפוץ אליה,זאת בחירה שלך,לטוב ולרע.ולנו אין מה לעשות כדי לעצור אותך.מצד שני,אם תחליטי להילחם על חייך,אני יותר מאשמח להחזיק לך את היד וללוות אותך בתהליך הזה.
    אז היכן את עומדת??האם חשבת על טיפול??(הצעתי לך מקומות,כך שבנושא הזה אין תירוצים!)
    מצטערת אם אני טיפה נוקשה איתך,אבל האמת שלי אומרת שהיכן שצריכים ניעור לא נותנים לטיפה.

    את יודעת איזה דרך נכונה עבורך,מקווה שתחליטי ללכת בה,
    קרן אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום