מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- קרן אור יקרה:תקווה02/02/2009
אני מודה שלפעמים צריך אהבה קשוחה ואני מודה לך על זה שאכפת לך מספיק כדי לעשות זה... את צודקת בזה שעדיין לא החלטתי מה אני עושה אני יודעת שלאט לאט אני הורגת את עצמי אבל אני פשוט לא יודעת מה לעשות אני מנסה לאכול באמת שכן אבל פשוט כ"כ קשה לי עם זה, ושאני מנסה ובאמת אוכלת זה מוציא ממני כ"כ הרבה כוחות שלשאר היום אני פשוט משותקת יותר מאשר שאני לא כזה אוכלת.. לגבי הטיפול אני יודעת שאין תרוצים זה פשוט שההורים שלי לא תומכים בי בכלל, ובפעם הראשונה שהייתי בטיפול ממש סבלתי- פשוט לא יכולתי אפילו לשתף פעולה עם הרעיון ועד כמה שקשה לך להבין אני פשוט לא מוכנה לחזור לזה ולנסות שוב, אני פשוט לא יכולה.. אני יודעת שקשה לך להבין אבל עם משהי כמוני כדי שהטיפול יעבוד אני חייבת לרצות בזה ואני רוצה אבל אני פשוט לא יודעת איך להתנהג אחרת מזה ועד כמה שאין זמן זה מה שאני צריכה, כי לחזור לטיפול יוציא ממני את כל הכוח שאין לי.. אני מבינה שקשה לך לעמוד מהצד ככה ואני כן רוצה לבחור בדרך הנכונה אני פשוט לא יודעת איך.. תקווה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תקווה יקרה
קרן אור02/02/2009נדמה לי שאת מכלה את כוחותייך במגרש הלא נכון,ובמגרש הזה אין אף פעם מנצחים,רק מפסידים.אבל כנראה שאת צריכה לרדת עוד קצת למטה כדי להבין שאין מנוס מלקבל החלטה על טיפול,אמיתית,כי את עוד לא שם.וברור לי שכדי שהטיפול יהיה יעיל את צריכה לבוא עם נכונות לשתף פעולה,נכונה לשינוי ועם מסוגלות להסתכל לאמת בלבן של העיניים בלי לפחד ולדעת שמהנקודה הזאת יקרה השינוי.
הכוחות קיימים בך,אבל את מפנה אותם כלפיי ונגד עצמך,ואני רוצה לקוות שיבוא יום ותביני שהכיוון צריך להשתנות.וכשתביני זאת,את תמצאי את הכוחות ועוד כמה שלא ידעת על קיומם.
תאמיני לי,אני מבינה.ולכן לא אספק לך עוד פתרונות לכל "התירוצים" שהעלת,כי את תמהרי לשלול אותם.
את צריכה לרצות,מבפנים.אני מבטיחה שברגע שתראי נכונות אני אעזור לך באיך.
שלך,
קרן אור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

