שירני מזל טוב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שירני מזל טוב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    קרן אור
    09/02/2009

    יקרה ואהובה שלי,

    היום חל יום הולדתך(נכון???) כתבתי לך כמה מילים:
    התחלת עוד עשור בחיים,ולפני שאת ממשיכה הלאה בקצב המטורף אליו את רגילה,
    עצרי לרגע,הביטי לאחור וראי עד כמה גדולה העוצמה שבך ליצור דברים,להגשים חלומות ולעצב את חייך כפי שאת רוצה.ולי,כל מה שנותר לאחל לך לקראת העשור הבא:
    שבפלטת הצבעים שלך,יתווספו גוונים בהירים שיכסו את הצבעים הקודרים,
    וימחקו אותם לעולם!

    אני בטוחה שאת היום הולדת הבא את תחגגי בריאה,ומשוחררת מכל הכבלים שעטפו אותך עד היום.

    שלך באהבה,
    קרן אור.

    נ.ב. אני יודעת שיש לך יום מרפאה היום ואשמח אם תעדכני גם איך היה עם הדיאטנית ואיזו החלטה התקבלה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שירני מזל טוב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היום יום הולדת!!!! :)

    מחפשת מוצא
    09/02/2009

    מזל טוב- יקרה!!! אני רוצה לאחל לך שנה חדשה וטובה, קלה יותר ושמחה! תרגישי חזקה מתוקה, כי כל שנה שעוברת, את רק מתחזקת!! ואני שמחה להיות פה בשביל להזכיר לך את זה.. מקווה שתחגגי כראוי לך את היומהולדת- כי זה מגיע לך!!! אפשר לשאול בת כמה את היום? אני שולחת לך איחולים רבים ונשיקות... באהבה, מחפשת מוצא...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שירן!!!!

    שירה
    09/02/2009

    מזל טוב!!!! יומולדת שמח!!! אני מאחלת לך שהשנה הזאת תהיה שנה הרבה יותר שמחה ומאושרת, שתמיד תחייכי גם אם קשה ואפור ושתגיעי לשקט נפשי עם עצמך... אני רוצה להגיד לך שאת בנאדם מדהים ומיוחד, תמיד נחמדה ותמיד עונה ומקשיבה בתשומת לב... תודה לך על כך!!! אני מאחלת לך את הכל הטוב שבעולם כי באמת מגיע לך אותו!. וכמובן הרבה בריאות ואהבה!!! אוהבת אותך המון המון שירה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מזל טוב לשירן המקסימה!!

    לין
    09/02/2009

    שירן יקירתי, מזל טוב לך.... אמן והשנה תכנסי למקום בריא יותר עבורך, את כבר רוצה-וזה המון יקרה. את חזקה, אני יודעת זאת....את ממשיכה לעמוד על שלך למרות כל הקושי והנפילות והמעידות...יקרה-החיים חזקים מהכל, וכן גם את!!!! מזל טוב מזל טוב מזל טוב מזל טוב מזל טוב מזל טוב מזל טוב!!!! שיהיה לך יום מקסים היום... מקווה שאת מצליחה לבלות אותו בצורה טוב וכפיית!! יש לי מה לכתוב לך על התגובה שלך למטה, אך כעת אני חייבת לצאת כבר, אז אכתוב לך מחר בבוקר. שוב- ים של מזל טוב!! נשיקות, תקווה לבנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מדהימות!!!

    שירן
    09/02/2009

    כמה שאתן מקסימות!!! הצלחתן לחמם לי את הלב בצורה שאף אחד היום לא הצליח!! באמת!!! אין לכן מושג כמה אני מודה לכן על כך! הרגשתי קצת רע היום במובן הזה שחשבתי כי הרבה שכחו את יום הולדתי. אני נוטה להרגיש הרבה רגשי נחיתות ביום הזה, אני תמיד מתאכזבת בו כי אני מצפה לכ"כ הרבה ובסוף מקבלת נורא מעט.. אך הפעם אני שמחה לומר שיום ההולדת הזה היה טוב יותר מקודמו!! עשיתי "שופינג" קטן בבוקר מעין זמן איכות עם עצמי, לאחר מכן ישבתי לאכול צהריים בבית קפה ותופתעו לשמוע שהפעם כבר לא היה לי כ"כ קשה!! הזמנתי את אותו מאכל שבפעם הקודמת שניסיתי אותו הגבתי בהתקף חרדה ודמעות וכעת כשאכלתי אותו, לא היו לי מחשבות על הרעבה! ואף לא הרגשתי צורך להרעיב את עצמי .. אני עדיין בהלם שזה עבר על מי מנוחות..למרות שהיה לי קשה וידעתי כי אני אוכלת יותר- אך הדפתי את רגשי האשמה ואפשרתי לעצמי להינות. והפעם אני יכולה לומר בלב שלם שבאמת נהניתי מהאוכל..!! עוד ניצחון קטן על המחלה :) היו לי גם תחושות לא טובות במשך היום הזה..תחושות של חסך , שלא עשיתי מספיק ביום הולדת הזה, לא עשיתי משהו מיוחד כפי שבנות בגילי נוהגות לעשות ולחגוג..<אני בת 20 היום למי ששאלה> אך כשאני חושבת על זה- מבחינתי חגגתי את אחד הניצחונות היום!! ניצחתי את המחלה בעוד קרב ואני גאה בעצמי על כך.. זה שווה יותר מכל מאורע גרנדיוזי או מפואר.. לא כך?? בנות יקרות שלי, תודה רבה לכן על המילים המחממות! הן נגעו בליבי! ריגשתן אותי.. אוהבת אתכן המון, שירן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שירן....זה מגיע לך

    לין
    10/02/2009

    אוי שירן, ברור שזה שווה יותר מכל דבר שהוא גרנדיוזי או מפואר!! ניצחון המחלה שלך זה ה-דבר!!! זה ניצחון החיים...זה הבחירה המודעת בחיים, כל כל הקושי שקיים בכך!! את בחרת בחיים...מה שלצערי הרבה לא יכולים לעשות. ולגביי הבית קפה- נשמע נפלא :) שמחה שיכלת לעשות צעד זה...כל הכבוד לך!!! וכל מה שכתבנו לך, הגיע לך יקרה, ללא שום ספק!! שמחה שהצלחנו לרגש ולגעת במקומות עמוקים אצלך.... שיהיה לך יום נפלא.. שלך, תקווה לבנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה יקרה הארת את עיניי !

    שירן
    13/02/2009

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום