מקסימות שלי!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מקסימות שלי!
    קרן אור
    09/02/2009

    מה שלומכן הבוקר??
    מחפשת מוצא-אני שמחה לשמוע שהכול תודה לאל תקין,להלם קרוב לוודאי יקח זמן עד שיחלוף,אבל הוא יחלוף ואני רוצה להגיד לך שאני גאה בך על אופן ההתמודדות האמיתית שלך וע"כ שברגעים הקשים האלו את עומדת איתנה ולא מרשה לעצמך להתמוטט ולשוב להרס העצמי.זה מראה לי כמה את במקום אחר עם עצמך,עד כמה את מתמודדת נכון עם המצבים הלא פשוטים שהחיים האלו מזמנים לנו,ולא בורחת.אני מאחלת לך הצלחה היום במרפאה,וחיזרי לכאן לעדכן איך היה.

    שירה-מה שלומך היום??אני מתחילה לזהות חלקים מאוד בריאים אצלך,צעדים חשובים שאת עושה,ואני יודעת שודאי לא קל לך,אבל זאת הדרך יקירה.אשמח אם תמשיכי לשתף אותנו.

    לונה-הלו??????????
    גזר יקירה-אם את מרגישה שהטיפול תקוע זה הזמן לדבר על כך עם המטפל.אני יודעת שיש מטפלים שלוקחים את הצד הפסיבי בטיפול מתוך רצון לתת למטופל מרחב גדול יותר ,להביע ולהביא את מה שהוא רוצה.אבל אם מרגישה שזה לא עוזר לך ושאת צריכה אותו במקום קצת יותר אקטיבי,שתפי אותו בזה.אל תשארי עם זה לבד.הרי בכול מקרה אין מה להפסיד,נכון??חשוב שהדברים יתחילו לנוע,כי את נמצאת במקום שביר מאוד עם עצמך,ואת צריכה להרגיש שמישהו מכיל אותך.אז לטעמי שתפי אותו,שמעי מה יש לו להגיד(יכול להיות שהוא חושב שזה מה שאת צריכה כרגע),ואם זה עדיין לא עוזר ושום דבר לא מתקדם,אל תהססי לפנות למטפל אחר.אבל אל תשארי בלי טיפול אמיתי!

    תקווה-מה שלומך??קצת נעלמת לי.

    תקווה לבנה-מה אגיד לך??אני מעריצה את העוצמות שקיימות בך ואת הראייה החדשה שסיגלת לעצמך בחיים.ואני מאחלת לך שתמיד תמשיכי לראות את הדברים מזווית כ"כ שלמה,כ"כ נכונה...

    יקרות,תודה על הדאגה.שלומי בסדר כרגע.המועקה שהרגשתי לקראת יום האזכרה המתקרב קצת התפוגגה לה,ואני בשיא ההתארגנות לקראת יום ההולדת של בני(למה יום הולדת של בני 6 כבר הפך ליום הפקה של ממש??לא מוקדם מידי לזה??)-אבל שתמיד נהיה עמוסים בחגיגות,לא??

    היום ט"ו בשבט ואני רוצה לאחל לכולנו חג של פריחה וליבלוב פרטיים,
    שלכן,
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מקסימות שלי!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרן אור שלי!

    מחפשת מוצא
    09/02/2009

    הי, עכשיו חזרתי מהפגישה וקצת כואב לי, נפשית!! היתה לי פגישה קשה שלקחה ממני הרבה כוחות. המטפלת שלי רצתה שאפתח וכשנפתחתי.. עשינו פעילו קצת שונה היום! עשינו סימולציה שלי מול המחלה מה שהיה לי מאוד קשה לבצע. פעם הייתי אני ופעם המחלה.. זה מרגיש כמו פיצול אישיות... עכשיו אני באמת רואה אתה כמו שהיא ולא כמו שהיא גורמת לי לחשוב.. המטפלת שלי אומרת שזאת ההתחלה... :( אני מקווה שמפה הכל ילך יותר חלק ואני מקווה שהזמן ירפא את הכל! בינתיים אני נכנסת לנוח, אני מרגישה עייפה קצת.. תודה שאת פה!! באהבה, מחפשת מוצא..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יקרה שלי,

    קרן אור
    09/02/2009

    אני מבינה עד כמה זה ההסתכלות על עצמך מבחוץ והתובנות החדשות הן קשות,אבל יחד עם זאת זה התהליך הנכון והאמיתי.לדבר על הדברים,במקום שהורגלנו לחנוק אותם...ואם תסתכלי אחורה תזכרי כמה כוחות הפרעת האכילה לקחה ממך,נכון??אותי לימדו שבדיוק בנקודה שהכי קשה עבורך,זה המקום הכי נכון להתחיל ולהשאר בו.

    אני לא יודעת עד כמה בכוחו של הזמן לרפא,אבל ללא ספק הזמן יקל עלייך.
    נוחי יקרה שלי,את בדרך הנכונה ואני שמחה יותר מתמיד לשמוע עליה.

    שלך ,
    קרן אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרן אור ומחפשת מוצא

    שירן
    09/02/2009

    מחפשת מוצא - זה לגיטימי שיהיו לך הרבה רגעים קשים לאחר טיפול, אחרי הכל את מעלה גם נושאים קשים, ואת סוף סוף חושפת את כל הכאב האצור בך. את תראי שלאט לאט הטיפול יעשה עימך רק טוב ואף יחולל פלאים! את בדרך הנכונה, אל תתייאשי.. כבר אמרתי לך שאני מאמינה בך נכון?? קרן אור היקרה- הייתי היום בטיפול והחלטתי להוריד את מינון השקילות אחת ל-3 שבועות. היום לרגל היום הסימלי לא נשקלתי ואני שמחה על כך. סיפרתי היום בטיפול שאני מרגישה שאני צועדת במקום אך אמרו לי שאני טועה ושמאוד התקדמתי!! זה עשה לי מאוד טוב לדעת את זה.. ולמרות הכל, הייתה לי שיחה קשה היום עם הדיאטנית..קשה בתכנים . דיברנו על הטראומה שהגוף שלי עבר ושאלתי אותה הרבה שאלות בנושא הזה.. בין היתר האם גופי ישתקם וכמה זמן זה יכול לקחת.. הופתעתי שזה עשוי לקחת אף שנתיים..! שזהו תהליך מאוד מאוד איטי ושאי אפשר לומר שבכל המקרים חד משמעית הגוף חוזר לעצמו.. למען האמת, זה הפחיד אותי..זה העציב אותי כ"כ.. אני לא יכולה להפסיק להרגיש אשמה על מה שחוללתי לגוף שלי.. היום למשל כשהלכתי לחפש לעצמי בגדים שמתי לב שהמידה שנהגתי ללבוש כבר קטנה למידותיי ושאני צריכה מידה גדולה יותר.. זה עשה לי כ"כ רע.. אבל אני משתדלת כמה שיותר להתייחס בחמלה אל הגוף שלי <ולמען האמת אני מופתעת שאני מגיעה אל השלב הזה> ולנסות לקבל אותו.. מקווה שפעם אצליח..בדיוק כפי שאת הצלחת בניצחונך על המחלה. דיברנו על כך שביום הולדתי הבא אולי כבר אהיה בריאה ושהמחלה תהיה מאחוריי..זה חימם לי את הלב, אין דבר שהייתי רוצה יותר מזה!! שירן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שירן יקירה!

    קרן אור
    10/02/2009

    כל הכבוד על הפרגון לעצמך בבית קפה אתמול,זה בדיוק ממחיש לך כמה התקדמת(בהמשך למה שנאמר לך ע"י הצוות הטיפולי) מלפני כמה חודשים,ואין לי ספק שעוד שנה כשנחגוג איתך כאן עוד יום הולדת נוכל לשמוח ולומר שזה הנצחון והמאורע הגדול ביותר בחייך,החיים עצמם,הם הם הדבר.

    שמחה שנטעתי בך תקווה,ובכיף עם המחמאות,הן מגיעות לך מכל הלב!

    שלך,
    קרן אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום