מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- קרן אור היקרה:תקווה09/02/2009
אני יודעת שבהתחלה אפילו לא הסכמתי לשמוע ממך על טיפול אבל פשוט הגעתי למסקנה שאני חייבת לסדר את העניינים במיוחד לפני שאני מתגייסת- עברתי כבר תהליכי מיון למורות חיילות ואפילו התקבלתי, התפקיד נורא חשוב לי אבל צה"ל לא יקבל אותי אם הם יראו שהמשקל שלי כ"כ ירוד- זה נשמע סיבה קצת מוזרה אני יודעת אבל זה מה שמניע אותי ונותן לי את האומץ לצעדים הראשונים והקריטיים ביותר. יצרתי קשק אם מרפאת הנוטרים ברעננה- התקשרתי לשם והם אמרו שיש צורך להגיע למרפאה במשך ימי השבוע למלא טפסי רישום ושאז הם יחזירו תשובה תוך 3 שבועות, רציתי לשאול אותך אם המרפאה תקפה לחבר מכבי? ואם הם בכל זאת יסכימו לקבל אותי למרות שההורים שלי לא יודעים על זה(הם לא מבינים, תומכים... ואני כבר מעל גיל 18)?ומה בדיוק הם מתכוונים שאני צריכה למלא טופס?איזה שאלות הם שואלים?והאם צריך לשלם על זה כסף- כי אין לי איך לשלם?.... אני קצת חוששת לעשות את זה אבל אני יודעת שזה הדבר הנכון... תודה על "האהבה הקשוחה" נחמד לדעת שיש אנשים שאכפת להם ולא מוותרים... שלך תקווה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תקווה יקרה,
קרן אור10/02/2009החשש שלך מוכר ולגטימי,הרי בכ"ז זה לגייס את כל המשאבים בתוכך למקום בריא יותר,למקום שרוצה להחלים,במקום להפנות אותם למקום המוכר לנו(אבל הרסני) כלפיי עצמנו.אבל אני מאמינה שעם כניסתך למסגרת טיפולית החששות יתפוגגו ואת מקומם תתפוס תחושת הקלה ותמיכה.
לגביי מרפאת הנוטרים-הטפסים אצלם הם שאלונים מורכבים של אופי,תכונות בסיסיות ומצב הפרעת האכילה.ראיתי את הטפסים האלו,הם מייגעים למילוי,אבל הם מאוד נקודתיים כדי לתת להם אינדיקציה לגבייך ולגביי חומרת הפרעת האכילה שלך ומתוך כך להתאים לך את הטיפול ואת מידת הדחיפות.הבנתי שהמרפאה פתוחה לחבריי כל קופות החולים(תבררי איתם טלפונית אם צריך הפנייה מרופא משפחה או משהו כזה),אם כי היא מסונפת כמרפאת חוץ של בי"ח שלוותה ששייך לקופ"ח כללית(כמו רוב בתי החולים בארץ).ואין לך מה לדאוג בגלל שאת נחשבת בגירה(מעל גיל 18) אין צורך ביידוע ההורים או בהסכמתם כתנאי לקבלה למרפאה.
מעבר לזה אולי מישהי כאן יודעת יותר,כי אני כאמור לא טופלתי שם,אבל ניזונה מחוות דעת של חברות שכן טופלו שם(חברה שלי ז"ל לאחר אישפוזה בשלוותה היתה שם במעקב כמה שנים).
כל הכבוד שאת לוקחת אחריות על עצמך ועל חייך!!!
שלך,
קרן אור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

