שלום,

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום,
    נטלי
    09/02/2009

    דפדפתי באינטרנט בדפים בנושא, ומצאתי את הפורום הזה... אני בת 17, ואני רוצה לשתף אותכם במצב המגעיל שאני נמצאת בו, בימים האחרונים אני פשוט לא מספיקה לאכול. אני ממש אוהבת לאכול עוד ועוד ועוד, ולא להפסיק. אני כבר לא מצליחה להתאפק כשאני רואה אוכל. אין רגע, אפילו לא שניה שאני מרגישה רעב. אני כל הזמן אוכלת. אפילו עכשיו, כשאני מרגישה ממש מלאה, ממש ממש מפוצצת, עד הגרון! בא לי פיתה עם שוקולד. אח, איך בא לי שוקולד. אני כל הזמן, כל הזמן אוכלת. זה עניין חדש, בדרך כלל אני ממש אהבתי להרגיש מידי פעם רעבה, באמת, אהבתי את התחושה, להרגיש במשך כמה דקות, מקסימום שעה- רעב. זה מרגיש לי נקי ונעים, נוח. ואם הייתי אוכלת הרבה, היה לי צורך חזק לעשות ספורט, פעילות כולשהי... זה היה מרגיש לי נעים. כרגע ממש לא, אני כבדה ומפוצצת, ובכל זאת נעים לי לשבת פה ולא לעשות כלום. אני מרגישה דוחה. זה כבר לא נוח לי. הסתכלתי אתמול במראה, ובאמת ראיתי, בצורה באמת אובייקטיבית, שהתעגלתי מעט בפנים... אני מרגישה מרופדת, גדלתי קצת. בדרך כלל הייתי קטנה כזאת, קומפקטית, עכשיו אני מרגישה שאני לא יכולה להסתתר. הצוואר שלי כבר גדול ואגרסיבי. אני לא אוהבת את הגוף שלי, לא נעים לי בתוכו. נמאס לי מהאוכל, אבל אני כלכך אוהבת את הטעם!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום,

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום ענבר,

    קרן אור
    10/02/2009

    את כותבת שמדובר במצב חדש יחסית,אז לא חושבת שהייתי ממהרת להסיק מסקנות להמשך.לפעמים לגוף שלנו ישנם חוסרים שהוא מנסה למלא אותם ע"י הגברת התיאבון.אבל נשמע שאת מוטרדת בעניין הזה לכן עצתי לך היא לפני שאת אוכלת וברור לך שאת כבר מעבר לשובע הטבעי והרגיל שלך,עיצרי רגע ותני לעצמך להרגיש-אילו רגשות או חללים בפנים את מנסה למלא כרגע באוכל??והאם עוד פיתה עם שוקולד תצליח למלא אותם??אני מניחה ששאלות אלו יתנו לך איזשהו קצה חוט להתחלה.
    בכל אופן אם מצב זה ממשיך,ואת ממשיכה להיות טרודה בעניין פני לייעוץ אצל דיאטנית ובהמשך תשקלו יחד אם יש מקום גם לטיפול נפשי.

    בהצלחה,
    קרן אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי שוב :)

    נטלי
    15/02/2009

    ההתפקים האלה באים פתאום. זה יכול להיות יום ככה ויום ככה, מה בבטוח זה שתמיד יש עניין סביב האוכל. כי גם כשאני לא אוכלת- זה מתוך החלטה, שנגררת לקיצוניות מהצד השני. אני לא מצליחה להגיע לאיזון בעיניין הזה. ונכון, ברור לי גם באותו רגע של התקף בליסה מהן הסיבות. זה לפעמים דרך להתחמק מדברים שאני לא רוצה להתעסק בהם, לפעמים אני פשוט רוצה להרגיש בפה את הטעם של האוכל, ולהתענג עליו, במשך שעות. לפעמים ההרגשה הזאת של ההתמלאות מספקת נחת, הרגשה שיש בתוכי עכשיו כוח להתמודד עם דברים מסובכים. יש עוד מלא סיבות לאכול, שהן מעבר לרעב בריא וטבעי. אז כן, האוכל בהחלט מספק צורך כולשהו, ואני לא בטוחה שיש סיפוק יותר נעים מזה. זאת הבעיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לענבר היקרה!!

    תקווה לבנה
    10/02/2009

    שלום לך יקרה, התסכול שלך לגביי חוסר ההבנה מדוע את כל הזמן מרגישה צורך לאכול ולאכול מובן לגמריי. אולי חישבי עם עצמך, האם את אוכלת רק כי את אוהבת לאכול? או שאת רוצה או חושבת שזה ממלא אצלך איזשהו חלל ריק? ולגביי שוקולד- אוי אני גם מתה על שוקולד, אני מציעה כן לאכול שוקולד, למה לוותר על שוקולד כאשר אפשר שלא לוותר?? וכמו קרן אור הקסומה- שיהיה לך בהצלחה בהמשך דרכך ואל תפסיקי לאכול שוקולד!! :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום