בולמית..עדיין...לא רוצה לתמיד..

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בולמית..עדיין...לא רוצה לתמיד..
    ליאורה
    10/02/2009

    זנ מוזר כשאני מדחיקה את המחלה ומאמינה שאני לא מקיאה יותר זה מחזק אותי הייתי שבוע שלם בלי להקיא אבל עכשיו 3 ימים ברצף שאני זוללת ומקיאה אני מרגישה שמנה אני חייבת לרזות ואני יודעת שאני רק משמינה מהזלילות וההקאות האלו ועדיין לא מצליחה לעצור את זה. זה מתסכל אותי כל כך אני מדוכאת לא יכולה לחשוב על כלום לא ללמוד..(אני סטודנטית) לא להנות מכלום ולא לחייך באמת. כל יום מחדש אני קמה ואומרת שלא אקיא לפעמים זה עובד אפילו שבוע שלם.. אבל בתוך תוכי אני כנראה יודעת שאפול מתישהוא וזה אכן קורה..! אחרי 3 ימים כאלה אני מפקפקת ביכולותיי להיות נורמלית... את חושבת שללא טיפול פסיכולוגי אי אפשר להצליח?? אני חושבת שזה הרבה בגלל שאני בבית עדיין. בגלל הבולמיה אני לא עצמאית והרבה דברים בחיי מעוכבים בגלל דימוי עצמי נמוך..בתקופות השמנות.. כי כשאני רזה אני נראית נהדר! אני לא מסתדרת עם ההורים שלי. אני כועסת על אבא שלי תמיד ..ואני לא יכולה לומר למה נמאס לי שהם מתעלמים מהמחלה שלי נמאס לי שחושבים שאני סתם פרה וחזירה למרות שלא אומרים נמאס לי שהם לא מבינים כלום!!!!!!!!!!!!!!! ואמא שלי מייעצת לי להגיד לעצמי שזה לא בריא??!!! מה ?? מה ?? מה הם לא מבינים??? אני שונאת את הטיפשות שלהם!!!!! אני מצטערת שאני כה זועמת... אף אחד לא מבין אותי ואני לא יכולה להסביר לאף אחד מה אני עוברת יום יום שעה שעה בלי שמחשבה על אוכל לא חוצה את ראשי... אני כל כך רוצה להבריא ועכשיו אני למרבה האירוניה יושבת וכותבת אחרי שאכלתי איזה 4000 קלוריות והקאתי!!! נמאס לי נמאס לי ! אין לי אמון בעצמי! וזה תוקע אותי בכל כך הרבה דברים בחיים! טוב ממחר אחשוב בריא ולא אקיא... המטרה עכשיו שבוע..מקווה....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יקרה,

    קרן אור
    10/02/2009

    אני חוזרת על מה שכתבתי לך בפוסט הקודם-טיפול,טיפול,טיפול!!!
    כל עוד שלא תפתרי ותדברי על הבעיות,החששות והרגשות האמיתיים שלך ותעבדי אותם(כשהתחלה יכולה להיות הבנה שגם אם הורייך מאכזבים אותך מסיבה כזאת או אחרת,זאת לא סיבה מספיק טובה להפנות את כל הכעס כלפיי עצמך! ולצערי אני אישית מכירה את זה טוב מידי,ואני מבינה עד כמה זה כואב מבפנים..אבל אין לנו שליטה ע"כ,אלא רק על עצמנו)-את תמשיכי להקיא אותם לאסלה.ולכן כל תקופות "הגמילה" מהקאות לא מחזיקות לך יותר מידי זמן,כי אפשר לדכא את הרגשות אבל בסוף הם עולים ודורשים את ההכרה שלהם,ושוב אנחנו מטביעות אותם..המעגל הזה חייב להשבר.הדפוסים הללו חייבים להשתנות.
    אני יכולה לומר לך שרק היום אני מצליחה לדבר עם ההורים שלי על מה שעברתי בגללם,והם עד היום לא מסוגלים להבין או לקבל את זה.מבחינתם אני רגישה מידי,מוכר??
    אני מבינה את הכעס שלך יקירה,האנשים שהכי קרובים לנו,אלו שאמורים להגן ולתמוך בנו באופן טוטאלי פוגעים בנו ומאכזבים אותנו,וזה קשה לצאת ולהתמודד עם אנשים אחרים עם חוויה אישית כזאת..אבל,כן אפשר.זה דברים קשים לפתיחה ולכן אני מדגישה את חשיבות הטיפול.
    ליבי איתך,אבל זה לצערי לא מספיק,את צריכה לצאת למסע הזה בעצמך,
    ואני אהיה כאן כדי ללוות אותך.
    קרן אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום