אנורקסיה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אנורקסיה
    שיר
    15/02/2009

    קרן אור שלום רב אני בת 30 בגיל 17 היתי אנורקסית היה מאוד קשה עם כוח רצון והרבה אהבה איפשר להגיד שאני כמעט יצאתי מזה יש בי הפחד שאני יחזור לשם ואז אין דרך חזרה הניפלה תהיה חזקה תמיד נשאר לי הפחד מאוכל מההשמנה זאת מחלה קשה מאוד ואפילו שמגיעים למשקל נורמלי או סביר יש את הפחד ואני תמיד רואה את עצמי שמנה תודה על ההקשבה שיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אנורקסיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיר יקירה

    קרן אור
    16/02/2009

    לאחר כ"כ הרבה שנים הגיע הזמן להקשיב גם לנפש..לברר לעצמך מה היא צריכה ואילו תחושות את מנסה להרעיב..
    לא כתבת האם היית בטיפול בעבר,אבל נשמע שכיום,דווקא בשבל המקום הבריא פיזית שאת נמצאת בו,כן לפנות את המקום כדי למנוע הדרדרות מחודשת.מה עושה לך ההשמנה?אילו תחושות האוכל מעורר בך,שהופך להיות הפחדים שלך??זה יתאפר רק בטיפול.
    יקרה,אשמח לשמוע יותר על מי זאת שיר,ולתמוך כמה שניתן,אבל כרגע חסרים לי הרבה פרטים בפאזל בכדי שאוכל להיות יותר ספציפית.

    קרן אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום