לקרן אור מאת אייל (שם בדוי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לקרן אור מאת אייל (שם בדוי
    אייל (שם בדוי
    22/02/2009

    רצית עליי קצת פרטים נוספים אז ככה... מלבד הדברים שפירטתי בהודעה הקודמת.. אני בן 23, לא טופלתי בנושא בעבר.... הפרעות האכילה האלה גרמו לי לסבל בתקופת הצבא, והשחרור אחריו אם זה בעבודה, וגם בחיים החברתיים והמשפחתיים... אני מצליח להעלות משקל משמעותי בכמה ימים בלבד בגלל לחץ אליו אני נכנס מכך שאכלתי יותר מדיף מה שגורם אכילה מרובה יותר ועתירת קלוריות של הדברים הכי משמינים שיש... כל אלו כמו שפירטתי מלוות בהקאות שמגיעות למצב שה"זבל" נאגר בבטן ואני לא מצליח אפילו להקיא אותו.... מה גם שאני לא מעוניין באותו הזמן לא לעבוד לא ללכת להתאמן כי אין לי את הכוחות הנפשיים לזה ואני לא רואה תועלת באימון פיזי וניפוח שרירים אחרי שאכלתי אכילה מופרזת ללא שליטה. וככה יום גורר יום שאין לי חשק לעשות כלום, ואני לא אוהב את המראה שלי בעקבות כך ותמיד אני ישווה את עצמי לימים הטובים בהם אני אוכל נכון ומתאמן... אני מעלה משקל עצום בשבוע עד שאני מחליט לתפוס את עצמי בידיים ומתחיל להוריד אותו כולל אימונים בתקופה ארוכה, כלומר מה שזללתי בשבוע לוקח לי הרבה זמן להוריד, כל זה מתיש אותי נפשית ופיזית... מה גם כשאני נמצא בקופות הטובות שלי אני מדחיק את אותם הפרעות אכילה אבל תמיד זה חוזר אליי בשלב כלשהו וככה זה חוזר חלילה.... אני לא הפרופיל האידיאלי לאותם הפרעות, אבל זה סבל של שנים ואני מקווה מאוד שתוכלי לעזור לי סוף סוף לטפל בזה... בימים אלו אני במצב של אכילה כפייתית הכוללים הקאות ומיום ליום המצב מדרדר, וכל מה שבניתי אני הורס שוב תודה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לקרן אור מאת אייל (שם בדוי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אייל יקר

    קרן אור
    22/02/2009

    אני מבינה את הסבל ואת המצוקה בה אתה נמצא.אכן חיים בצל הפרעת אכילה הם גיהנום מתמשך,שכל יום נוסף בו הוא סבל בלתי יתואר.אבל דווקא בגלל שהמצב החמיר,כפי שאתה מגדיר זאת,ולאור העובדה שההתעסקות הזאת בנושא האוכל והמשקל נמשכת שנים והשתלטה על חייך,הדבר הכי נכון בשבילך הוא לפנות לטיפול.למה אתה לא מוכן לקבל זאת??מה מפחיד\עוצר אותך??
    אתה מבקש את עזרתי,ואני מוכנה לתת את כל שאני יכולה כדי לעזור לך.אבל העזרה הכי נכונה שאני יכולה בהתחלה לתת לך היא לעזור לך להגיע לטיפול וכמה שיותר מהר! האם אתה מוכן לעזור לעצמך??האם תתן לי לעזור לך לעזור לעצמך???????
    אם כן,בוא נתחיל לחפש כיוון ביחד.אבל קודם קח כמה ימים וקבל החלטה אמיתית על המשך.

    אני כאן מחכה לשמוע את החלטתך,
    איתך,
    קרן אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום