אנורקסיה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אנורקסיה
    שיר
    08/03/2009

    קרן אור עזרתי אומץ וחזרתי אני הספר לך בקצרה היתי בת 17 שהתחלטי דיאטה אמרתי אני הוריד 5קילו היתי48 קלו קבלתי מחמאות והמשכתי עוד קצת וא ז מתחילה התדרדר בלי להרגיש ההורים הכי סובלים היתי בבית חולים 4חודשים הגעתי למשקל 29אשפזו אותי במחלקת ילדים היה קשה אבל הכי קשה היה החזרה הביתה התמודדות עם הפחדים הכישלונו מההשמנה אני יודעת שנפילה הבאה זה יהיה רע לא היתי אצל פסיכולג בכלל תודה על ההקשבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אנורקסיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיר יקרה!

    נטע
    08/03/2009

    שלום שיר ,שמי נטע ואני סיפרתי את הסיפור שלי ועל הקושי שלי כמה הודעות למטה... הבנתי שהית מאושפזת,איך זה ש 4 חודשים הית בבית חולים ולא קיבלת טיפול פסיכולוגי? זה ממש מוזר. אני ממש מתפלאה ! ואני מקווה שאת מצליחה לעלות במשקל כרגע עם כול הקושי ויחד עם הקושי שאין לך פסיכולוג. דיאטנית, יש לך??? איך את מרגישה מבחינת גופנית? ונפשית? איזה טיפול קיבלת בביח אם לא פסיכולוגי? תרגישי טוב ונשמח לשמוע ממך:-)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נטע

    שיר
    09/03/2009

    שלום נטע אני היתי מאושפזת במחלקת ילדים לפני 14 שנה שהיתי בת 16 היום אני בת 30 וסיפרתי שאני מבחינת משקלעומדת ב47 קילו ועד היוםאני לא מצליחה להבריא נפשית כול הזמן אני סביב המשקל תודה שרשמת לי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נטע יקירה

    קרן אור
    09/03/2009

    אני מעריכה את האומץ ואת הגילוי לב.את מעלה שאלות תמוהות בעיניי ועם זאת כואבות,כמו למה חשבו שמעבר לעלייה במשקל שהיתה צריכה להתרחש לא לתמוך בך בדיוק לשלב של אחרי באמצעות מענה נפשי.
    יקירה,אין פלא שאת מצב הזה היום.כי לכאורה פתרת רק את בעיית המשקל,אבל הראש נשאר חולה באנורקסיה ומשם הדרך למטה שוב היא באמת קצרה..(לצערי).בואי נעצור זאת,והיום כשאת מרגישה על סף התהום,פני בעצמך(ואל תחכי שיעשו זאת במקומך..) לסיוע נפשי.ארוך,מייגע ולפעמים לא קל.אבל שם נמצא המפתח לחופש שלך מהפרעת האכילה.

    אני כאן איתך,אל תוותרי שוב על עצמך,קודם כל בשבילך!
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סליחה,ההודעה למעלה היתה לשיר...

    קרן אור
    09/03/2009

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ואם כבר נטע-מה שלומך??

    קרן אור
    09/03/2009

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לקרן אור היקרה

    נטע
    09/03/2009

    אני בסדר. מנסה לצאת מהמסכה "המאושרת" ולהראות כלפי חוץ כזו אבל באמת מבעד למסכה זה לא קל...מקווה שיהיה לכולנו חג פורים שמח אבל עם שמחה אמיתית ושלמה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אמן!

    קרן אור
    10/03/2009

    מאחלת לנו שנקבל את החג הבא-חג החירות,בחופש וחירות אמיתיים לנפשנו.
    שלך,
    קרן אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרן אור היקרה

    שיר
    09/03/2009

    תו דה רבה לך על הדברים הנכונים שאת אומרת אני חדשה בפורום היתי רוצה לדעת איך את קשורה להפרעות האכילה ואיפשר לצאת מזה לעולם כי אפילו שאני היום בת 30 אחרי 14 שנה שהיתי אנורקסית בפועל לא עוברת הבעיה בראש אני אחרי לדות והתעסוקה במשקל כול יום בראש תודה על ההקשבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיר יקרה

    קרן אור
    10/03/2009

    איך אני קשורה לה"א??לצערי,יותר מידי שנים חולות.גם אני היום בת 30 ,נשואה+2.אבל הסטטוס לא באמת חשוב,ואולי לפעמים רק יכול להעצים את ה"א שלא טופלה,כי אפשר בקלות להגרר למקום של טיפול במשפחתנו וילדינו,ובכך להעמיק את חוסר ההקשבה לצרכיי גופנו ,ולמה שנפשנו אומרת לנו:"אני לא מאושרת".
    היום אני בריאה,ובריאה עבורי אומר שהמחשבות לעיתים כן עולות,אבל אני יודעת להקשיב לעצמי ולמה שאני צריכה באותו רגע באמת,ולא להגרר למקום המוכר אבל ההרסני שאנחנו כ"כ מכירות.אין מה לעשות,תמיד תהיה לנו את הנטייה(בייחוד אחרי כ"כ הרבה שנים) ,ותמיד נצטרך להיות עם האצבע על הדופק,אבל הנקודה היא שהיום אני לא מנוהלת ע"י הקולות האלו.אני מנהלת את חיי,ולא הם אותי.
    שיר יקירה,למה את מתנגדת עדיין לטיפול??היום כשאת במקום אחר עם עצמך ועם התובנות שלך והידיעה שה"א לא נעלמת ללא טיפול(היא רק מחמירה ככל שהזמן עובר)??מה מפחיד אותך כ"כ בלקבל טיפול??ממה את בורחת??
    אל תשארי בגיהנום הפרטי הזה עוד יום נוסף.מושלמות בעיניי זה להכיר במגבלות ולבוא ולומר:"אני לא מאושרת,אני צריכה עזרה".
    פורים מחר יסתיים,בואי נניח את המסיכות במקומם עד לשנה הבאה,ונפנה מקום לבוא החג הקרוב,חג החירות.מי יתן והוא יהיה החירות האמיתית לגופנו ולנפשנו.

    קרן אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום