מופרעת אכילה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מופרעת אכילה
    אור
    09/03/2009

    15 שנה סובלת מהמחלה הארורה הזאת פעמיים באישפוז הפרעות אכילה שנה שלמה בקהילה 4 שנים בקבוצות תמיכה וכל הזמן אני חוזרת למחלה הייתי בסדר שנה שלמה ונפלתי שוב חצי שנה אני מנסה לקום ולא הולך לי עד שהגוף שלי מתאושש אני שוב מזיקה לו אני לא יודעת להיתמודד עם הרגשות שלי וזה כאילו הפיתרון הבעיה שאני על מודעות כך שהמחלה כבר לא עוזרת לי להשקיט את הרגש או להדחיק אותו להיפך הנפש יותר ויותר כואבת קשה לי להיתמודד עם כל ההרס של כל השנים וההרס העכשווי עם הרגשת הלבד עם הגוף שלי עם הפחד להשמין ושאני נופלת אני מקיאה בלי הפסקת כל היום זה סיוט עד שאני נשברת וכבר אין לי כח לזוז ושוב מנסה לקום שבוע שבועיים מצליחה הגוף והנפש מתאוששים ושוב הורסת עצוב לי ככ הנשמה שלי זועקת מבפנים ואני בטיפול הביעה שכבר איבדתי אפילו את הרצון לחיים האלה כמה אפשר לחיות עם מחלה שכל הזמן מחכה לך בפינה אני תפילה לקום מחר ליום חדש ולנסות שוב אמן תודה שהקשבתן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מופרעת אכילה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אור יקרה

    נטע
    09/03/2009

    אור יקרה.אני שמחה ששתפת אותנו. אין לך מושג כמה אני מזדהה איתך בכל מילה. הלב כ"כ שבור הנפש רסוסה. כולם שמחים בחג הפורים ואני? ? ? אני בתוך מסכה שמחה מבחוץ אבל מבפנים?!?!? קשה קשה:-( מקווה איתך שנקום מחר ליום חדש יום מלא בהפתעות טובות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי נטע תודה

    אור
    10/03/2009

    אני טיפוס שהכי מפחד להיכנס לעצב ולדיכאון אבל ביומיים האחרונים אחרי שנפלתי שוב עד שכבר הרגשתי טוב פזית שוב הרסתי אז כן אני עצובה וחבל שכך הנטיה להרוס ולהרוס ולפגוע בעצמנו אשכרה התעללות עצמית כמה כאב יש לי בפנים ושאני כן מצליחה לפחות יש לי קצת שמחה שאני משוחררת מהאטרף הזה של האכילה וההקאות עכשיו אחרי היומיים האלה אני מפחדת לחזור לתפריט שלי כאילו מה אני אעלה עוד 3 קילו אין צריך לוותר על השליטה בגוף ובאוכל אם לא נוותר על זה לא ניצא מזה אני משתמשת הרבה בתפילה לאלוקים כי אני מאמינה שרק הוא יכול לשחרר אותי מההיתנהגות החולנית הזאת והוא עזר לי הרבה פעמים היו לי תקופות ארוכות שהייתי בסדר והרגשתי שכח גדול ממני ומהמחלה שלי עוזר לי חבל מאוד שאני הורסת וגורמת לעצמי נזק רב גם לגוף וגם לנפש לצערי פורים וגם אני עצובה לא מצליחה אפילו לשים מסכה של שמחה שזה אני מצליחה לעשות די טוב בדרך כלל ביומיים האחרונים אין מסכות האמת שלי כואבת ומשדרת כלפי חוץ אין לי לאן וממה ליברוח אני חולה במחלה שאף אחד לא יכול להבין עד כמה היא קשה חוץ מימי שיש לו אותה הרבה פעמים אני חושבת אשכרה עדיף סרטן לפחות הם מתים מזה ואנחנו שנים יכולים לסחוב סבל שהורג לאט לאט מוות רוחני יותר קשה ממות פיזי כי זה למות בתוך החיים זהו אז אני שוב אתפלל ולכל מי שסובלת שהיום נצליח לאכול שפוי ושתיכנס שמחה אמיתית לחיינו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אור יקרה,

    קרן אור
    10/03/2009

    אני מבינה מאוד את המצוקה שאת מרגישה,חווה את הכאב.אבל חייבת להגיב למשהו שכתבת וצרם לי(האמת היא שהירהרתי בזה לא מעט בזמן האחרון)-המשפט על שהיה עדיף אם היה לך סרטן..אין לך מושג כמה פעמים אמרתי את זה בשנותיי החולות,רציתי משהו גופני שיהיה לי כדי שיראו את המצוקה,שיבינו עד כמה קשה לי,שיעזרו לי..והיום,היום יש לי סרטן.(אם היית שואלת אותי מה יש לי לפני יומיים,סביר להניח שהייתי אומרת "גידול").הקושי לא נעלם,אף אחד לא יכול להבין את גודל המצוקה שאני מרגישה,את הלבד עם כל הפחדים,הצורך לגונן על היקרים לי כדי לא להשקיע גם אותם..הניתוחים,ההקרנות,ההרגשה המרוסקת-הן של הגוף והן של הנפש,שנדרשת היום לקבל שינוי של 180 מעלות ממה שהייתי רגילה.אני ההיפרית,השמחה,זאת שלחמה בה"א וחשבה שבכך אני מוגנת..האדמה נשמטה מתחת לרגליי בלי שהבנתי מה קרה או שהיה לי את הזמן לכך.
    אור,שמחי שאת בריאה פיזית.ליחמי כדי להבריא נפשית.אני היום מבינה שהן הסרטן "הרגיל" והן הנפשי שניהם ממאירות בפני עצמם.אחת אוכלת אותך מבחוץ,השניה מבפנים.אבל נקודת האור היא שזה בידייך,לטוב ולרע.זה קשה,אבל עדין בשליטתך וברגע שתעשי את הסוויץ' הנדרש את תוכלי להבריא.
    ממני נשללה זכות הבחירה.אני קמה בבקרים למציאות שאין לי מושג איך היא תתחיל או איך היום יסתיים,או איפה.
    סתם נקודה למחשבה...אין סבל אחד נושק למישנהו,וההשוואה לא מקדמת אותנו אלא רק מקבעת אותנו באותו מקום,של כאב,של גידול שרק מחמיר בלי טיפול.

    קרן אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי קרן אור נשמה טובה

    אור
    10/03/2009

    קודם כל באמת כאב לי לשמוע שיש לך את המחלה הנוראית לא ציפיתי לתגובה כזאת ואני בשוק וברור לי שאני לא רוצה שום מחלה אמרתי את זה מרוב שיברון וחוסר היכולת שלי להתמודד עם המחלה אני מתפללת בשבילך להרבה כח ואמונה לצאת מזה אחד הסיבות שאני שבורה זה כי מצאתי דרך להיתמודד עם המחלה דרך הקהילה שהייתי בה הכרתי את הקבוצות של 12 עשר הצעדים של מכורים אבל עכשיו נאבדתי כי זה כבר לא עוזר לי חצי שנה אני הולכת לקבוצות ונופלת בגדול והנפילה יותר קשה נאבדתי איפה אני שייכת מאיפה לשאוב כח אפילו התמכרתי לקבוצות האלה אבל מבעס אותי ללכת לשם ואני עדיין בשלי ןמפעם לפעם יותר מסטולה לא יודעת כבר מה יכול לעזור לי כי כח הרצון לא מספיק כדי לצאת מיזה כמה פעמים עשיתי סוויץ בראש ושוב חזרתי למוכר והידוע לחצים מקיאה עצובה מקיאה פגועה מקיאה ושאני בהקאות ועובר הזמן אז ניכנס פחד ההשמנה וכל הסרט מחדש כל פעם מה יכול כבר לעזור לצאת מהמחלה הזאת ? מה עזר לך ? ותודה שהקשבת וששתפת שיהיה לך החלמה מהירה מהמחלה הנוראית באמת כאב לי השיתוף שלך שולחת לך חיבוק אוהב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אור יקרה,

    קרן אור
    11/03/2009

    זה בסדר.דווקא בגלל שאני מבינה את הקושי והסבל אותם את עוברת,החלטתי להגיב מאותו מקום כדי לזרוק לך עוד נקודה נוספת למחשבה.
    אני חושבת שמה שיכול לעזור לך הוא לפנות לטיפול פרטני.רק הוא יוכל לעזור לך להבין ולטפל בכל המכלול שגרם להיווצרותה של הפרעת האכילה שלך.ואני חושבת שאת מספרת לשתינו שהקבוצת תמיכה לא משמשת תחליף לטיפול שצריך להיות,והיא לא אמורה להיות כזאת,כי כשמה היא רק תמיכה,בה את יכולה להיעזר בין לבין.אבל חשוב כן לפנות לטיפול אישי.
    עשי את מה שנכון עבורך,פני לקבלת עזרה,חבל על כל יום של חיים בגיהנום הפרטי הזה.
    את יכולה,אם רק תרצי בכך באמת.

    שלך,
    קרן אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיה יפה שלי

    לין
    11/03/2009

    אני רק חוזרת ואומרת- אני אוהבת אותך. החוזק הוא בין שפתייך, בין מילותייך, ממש בתוכך..שלעולם לא תאבדי את עצמך, זה הדבר היקר ביותר שיש לך....כ"כ הרבה חוזק, שכל פעם אני נפעמת ממך מחדש. תקווה לבנה שלך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה אהובה שאת!

    קרן אור
    11/03/2009

    החוזק קיים בכול אחת מאיתנו,צריך לדעת לחשוף אותו ולהשתמש בו נכון.

    נשיקות,
    קרן אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לקרן אור המפיצה אור

    נטע
    11/03/2009

    כאבתי לשמוע שאת עוברת מחלה קשה. ויחד עם זאת שמחתי לשמוע שאת מתגברת בגבורה.יקרה. אשרייך שנתנו לך הכוחות. אשרייך שאת כאן תומכת בנו יחד עם כל הקושי... תודה לך על היד החמימה והמלטפת המרגיעה והתומכת....אין אין מי שיבין אותנו אם לא אחת כמוך שהתמודדת ועוד מתמודדת עם קשיים .הן הנפשים והן הגופניים.הלוואי ונלמד ממך להתחזק ולהתחזק!!!! תרגישי טוב תשמרי על עצמך ואנו ננסה לשמור עלייך מרחוק.נקווה בשבילך ונתפלל לרפואתך השלמה! אנחנו צריכים אותך בריאה ושלמה עד 120!!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאור היקרה

    נטע
    11/03/2009

    אור יקרה. מה שלומך?אני כ"כ מבינה אותך כל כך מזדהה איתך...תאמיני לי! איך את מרגישה היום יקרה? אתמול היה פורים, איך הרגשת?איך עברת היום הזה? הצלחת לנשנש משהו??? איך את מרגישה לאחר ההקאות?אני אחרי ההקאות חצי מתה:-( לא מצליחה לזוז. מוזר לי השבוע חברה שלי שלצערי היא גם א, סיפרה לי שאחרי ההקאות היא מרגישה הרבה יותר טוב...גם את ככה? שיהיה לך המשך יום טוב מתוקה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום לכם יקרות

    אור
    11/03/2009

    אני את פורים עברתי גהנום והיום הצלחתי בנתיים עד עכשיו לעבור אכלתי והאוכל בפנים ככ קשה אבל זה המחיר שאני משלמת כל הזמן שאני מקיאה שוב להיתרגל לאוכל שישאר בפנים ועוד כל המחשבות שמתלוות והחשבונות של הקאתי עכשיו אני אעלה במשקל כל המחשבות האלה שלא נותנות מנוחה והרעב אחרי הארוחות כי כן הגוף מורעב להקאות הוא מתרגל מאוד מהר אבל להשאיר בפנים לוקח לו זמן והרבה כאבים וייסורים נפשים ועד שכבר אני מתאוששת שוב אני נופלת ככה אני כבר חצי שנה זהו יהיה בסדר אה נטע רצית לדעת מה אני מרגישה אחרי הקאות תחשבי שאני מקיאה לפחות 15 20 פעמים ביום תחשבי איך אני מרגישה רק הקאה ראשונה משחררת השאר זוועה סמרטוט וללכת ולקנות אוכל בקיצור מחלה משפילה כמו סמים לדאוג כל היום שיהיה לך במה להישתמש זהו אני כאן ועכשיו סובלת מכאבים כריזים כאלה שלא נותנים מנוחה השד הזה מבפנים שאומר לך ילה תאכלי עוד ותקיאי תפתרי את ההרגשה הזאת בהקאה אחת אבל זה אשליה כי זה יגמר בהקאות שלא ייגמרו עד שאני ארדם ולקום שוב ליום שחור סחרחורות הקאות בקיצור זה לא נגמר אני תפילה לי לך ולכל מי שסובלת שנעבור את היום הזה בשלום ונקום ליום לבן בלי הקאות אכילה שפויה וראש שפוי ושנמשיך לשתף במקום להקיא תודה שהקשבתם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאור היקרה שלי

    נטע
    11/03/2009

    מה שלומך? כאב לי לשמוע על המצב הקשה שאת עוברת. שתדעי לך שאת ממש ממש לא לבד!!! אני גם כמוך סובלת מאד. מה את אוכלת בעיקרון? אני , כמו שכתבתי כאן כבר לא היתי אוכלת שום דבר המכיל פחממות ושומן. את מבינה שזה לא כולל כמעט כלום!!! ואחרי שהיתי במחלקה הפסיכיאטרית ולאור כל הטראומה שעברתי שם התחלתי לאכול קצת פחממות ושומנים והצלחתי לעלות במשקל מעט. הבגדים של פעם כבר לא טובים עלי ועדיין אני צריכה לקנות בגדים במחלקת ילדים ולא נשים.ואני ממש מתוסכלת עוד יותר ממש סיוט. ועוד פעם אני מפחדת לחזור חלילה למצב הקודם ולהיות עוד יותר בלתי נראת. אני מתחילה לחזור למצב של חוסר אונים!!! החיים כל כך לא פשוטים שכל היום מה שבראש שלך זה אוכל אוכל ואוכל... איך את מקיאה אור יקרה? איך את גורמת לעצמך להקיא? אני מקיאה די בקלות רק מהמחשבה שהכנסתי לפה משהו... פעם זה היה לי קשה לפלוט הכל החוצה היתי צריכה לעשות זאת ע"י גורמים חיצוניים אבל היום הגוף שלי התרגל לזה לצערי הרב וכבר הרפלקב עובד. ואיך אצלך? אשמח לשמוע! אוהבת וחושבת עלייך,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הצלחתי!!!

    אור
    12/03/2009

    בחסד האלוקים הצלחתי לעבור את היום עם אכילה שפויה וללא הקאות לא מובן מאליו בכלל הייתי בחופש היום ואמרתי לעצמי מחר את צריכה לעבוד ויהיה לך יותר קשה תתחילי מעכשיו ודי בצהרים היה לי קשה אז סימסתי לתזונאית שלי וכן הייתי בספורט זה עוזר לי לעבור יום יותר בשקט אני יודעת שזה ממקום חולה אבל עדיף לי מלהקיא כל היום את הנשמה וזה גם עוזר לי לא להיכנס לדיכאון טוב או לא טוב אני כבר לא יודעת העיקר שהיום הזה עבר ותודה לכן שאתן פה ונטע נשמה לגבי השאלה שלך אני 15 שנה עם הפרעות אכילה התחלתי להקיא מגיל 16 בהתחלה זה קשה להקיא אבל כיום גם אחרי שהייתי בסדר שנתיים רצוף וגם שנה שעברה היה לי שנה רצוף שאני חוזרת להקיא זה אוטומטי אני צריכה להלחם היום להשאיר את האוכל בפנים הן בראש והן פיזית הגוף שלי הורגל להקיא גם שהיו לי תקופות יותר טובות שנים היתעללתי בו וזה מה שהוא יודע הכי טוב לעשות אבל הצורך להקיא הוא יותר נפשי להקיא את הכאב להקיא את העצב את העבר את הלבד את פחד את כל הרגשות את מבינה קשה לי להכיל רגש ובעבר ההקאות עזרו לי לפחות 10 שנים זה עזר לי עד שניגמרתי זהו לצערי אני כל הזמן חוזרת על הטעות הזאת ושוב להיגמל כל הזמן מחדש לקום מצריך המון כוחות ויותר כאב וסבל הלוואי שמהיום שכבר יש לי יום אחד שאני רק אמשיך ואת וכל מי שסובלת אנחנו בתור אנורקסיות ובולמיות צריכות לוותר על השליטה בגוף ובמשקל וזה הקושי שלנו הפחד מלעלות כמה קילוגרמים יכול לשתק וכל היום אני נלחמת עם הראש החולה שלי כי עליתי מה שאני צריכה לעלות ואני ככ מפחדת לעלות עוד בגלל ששוב הקאתי זהו אסור לי להישקל לראות מספרים זה די כמה המחלה הזאת ערמומית כל הזמן מחכה בפינה אנחנו צריכות להיות עירניות כל הזמן זהו אני תפילה לקום ליום חדש מחר שפוי ולכולנו לאכול להפסיק לפחד מהאוכל ומהמשקל שנצליח לעבור עוד יום אוהבת ותודה שהקשבתן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום